vrijdag 16 augustus 2013

gewoon wat kiekjes gemaakt door mijn dochter

Ik vind het zo ontzettend leuk de kiekjes van mijn dochter. Ze gaat volgende week naar het middelbaar onderwijs en heeft een nieuwe telefoon gekregen. Ze is daar nu druk mee aan de gang met het uitzoeken wat ze daar nu allemaal mee kan doen. Dat heeft ze sneller door als haar moeder ik wist niet eens hoe ik moest opnemen toen ik een nieuwe telefoon had gekocht. Ze is nu druk met foto's schieten van alles en nog wat geweldig leuk. voor iedereen een heel mooi weekend Liefs stip

33 opmerkingen:

  1. Zo zalig in huis bij jouw met die roosjes
    en het porselein. Best gezellig!!!!
    Geniet van het zonnige weekend,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's! Vooral van de dieren. Spannend hoor naar het voortgezet, een nieuwe fase die aanbreekt. Fijn weekend! Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Hannie voor je leuke reactie .
      van de diertjes kan ik ook geen genoeg krijgen :)

      Verwijderen
  3. lieve foto's....vooral de poes......liefs riet(je)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onze kater goegje het is een hele gekke Kat .die kruipt echt overal in de kast in tassen en als ik niet op let zit hij zelfs in de vaatwasser

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dank je wel voor je berichtje Arja
      Leuk dat je een kijkje op mijn blog kwam nemen :)

      Verwijderen
  5. Very nice photos that your daughter took. Wish I could do as well with my iPhone or camera. As an American former teacher at the American School of the Hague for over 25 years, you might enjoy my Wetcreek Blog (www.wetcreek.blogspot.com) and Wetcreek Museum Blog (www.wetcreek-museum.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat zijn nu al mooie kiekjes zeg...dat beloofd nog wat...

    Hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Fia ze is apen trots op al die lieve berichtjes

      Verwijderen
  7. ik ken dit maar al tegoed, heb ook 3 katers gehad.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig hoor. Ben zelf ook gek op katten en heb er 2. Complment hoor. Anneke. www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I just love love alll you show on your blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aaah dat hondje wat een lieverd. succes op het voortgezet. fijn weekend, samen emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig hè dat ze daar nu al oog voor heeft en je bent niet de enige hoor. Als ik iets moet weten over de telefoon of de computer, vraag ik het ook de kids. Ben echt een kneus op dat gebied!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja geweldig he een oog heeft ze er zeker voor ze is ook altijd bezig met het veranderen van de spulletjes in haar eigen kamer en in die van haar broertje en dat doet ze echt super

      Verwijderen
  12. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww dat heeft je meiske dan prachtig gemaakt....wat en mooie kleuren combi's
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag lieve Jenneke wat een lief berichtje super dat je ook hier even langs bent gekomen Xxx

      Verwijderen
  13. Zoooooooooo wat heeft ze mooie♥ Lieve♥ foto's♥ gemaakt ..))
    Ja ze♥ worden al groot♫ hé de tijd♥ vliegt.!!
    Véél Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaaah-de kopjes en schotels van PIP zijn zo mooi!! Ik ben zo blij dat we ze nu hier in Finland ook kunnen kopen :-)
    Leuke fotos heb je dochter genomen :-)

    Groetjes ..Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb zelf ook veel van Pip ,mijn favoriet is nog steeds de theepot... vrolijk spul...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So sweet the doggie and the cat! Love to visit your blog!

    ♥Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I just now wanted to thank you again for this amazing web page you have produced here. It is full of useful tips for those who are really interested in that subject, in particular this very post. You really are all amazingly sweet along with thoughtful of others in addition to the fact that reading the blog posts is a wonderful delight in my experience. And what a generous treat! Ben and I really have pleasure making use of your recommendations in what we need to do in a months time. Our list is a mile long so your tips are going to be put to excellent use. call card

    Cardsharing Server | Best cardsharing

    BeantwoordenVerwijderen