woensdag 9 januari 2013

Miris Rosenhuegel

Ik kwam dit super mooie blog tegen. En wat ook zo leuk is van haar blog ze heeft verschillende posten waar ook de beschrijving van bij staat hoe je het kunt maken. Vind ik zelf altijd erg leuk. Ik zag dat ze nog niet zo heel veel volgers had en hoop dat we daar verandering in gaan brengen want ze heeft echt een super mooi blog. Ik wil verder iedereen heel erg bedanken voor de super lieve berichtjes die ik heb gekregen. En verder voor iedereen een hele mooie dag. heel veel liefs Margarita

7 opmerkingen:

  1. Your blog is so wonderful.Your are so creative!!
    I come back.
    Till next time,greetings from germany
    from Ulli,the muffin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Margarita,

    Wat een heftig jaar heb jij achter de rug meid! Ik hoop dit jaar echt bij kan komen van het hele gebeuren en er geen nieuwe operaties meer voor je aan zitten te komen. Ik wens je een heel gezond, liefdevol, gelukkig nieuwjaar toe.

    k heb ga even op haar blog kijken..
    Bedankt voor de tip.

    Fijne dag.
    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Margarita,
    Ik wens je een beter jaar toe dan het afgelopen jaar....zonder operaties als het mogelijk is xxxxx liefs Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige leuke blog....heb me gelijk aangemeld.
    Dankjewel dat je dit ons liet weten margarita...

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Margarita,

    Dank je wel for your lovely post :O)

    so many people visit my blog today. i am soooo happy!!

    best wishes
    miri

    BeantwoordenVerwijderen