zondag 6 januari 2013

♥ Minty House ♥

Dag lieve blog lezers. Als eerste wil ik iedereen een heel mooi gezond en creatief 20123 toe wensen. Ik ben er even tussen uit geweest . Ik heb het afgelopen jaar 3 operatie's achter de rug en dat is me even te veel geworden. Ben er nu gelukkig weer helemaal boven op en krijg weer inspiratie om lekker te gaan bloggen. Nu kwam ik op het prachtige mooie blog van Minty house ik was meteen helemaal om. Die heerlijke kleuren ik was daar wel weer aan toe. Het is dan ook zeker een aanrader om bij langs te gaan om haar geweldig mooi blog te bewonderen. Liefs en warme groetjes Margarita ♥

24 opmerkingen:

  1. Drie operaties in een jaar is inderdaad veel. Ik hoop dat je in 2013 geen operaties meer hoeft te ondergaan, ik wens je voor het nieuwe jaar dan ook veel gezondheid en alle goeds toe!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Margarita, Ik vroeg me al af hoe het met je ging, maar durfde je ook niet goed meer te benaderen daarover... Vind het dan ook jammer te moeten horen dat je niet zo'n best jaar achter de rug hebt. Ben dan ook heel blij te horen dat het nu beter met je gaat en ik wens je heel veel succes om er weer een mooi jaar van te maken en weer heerlijk met je blog en die prachtige blogs die jij altijd weet te vinden, bezig te zijn. Ik stuur je warme groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaar dat het zo rustig op je blog was. Maar je kunt 2012 nu lekker achter je laten en je weer met frisse moed storten op 2013 laat het een top jaar voor je worden. Ga zo even kijken op de blog die je ons aanraad. Fijne dag verder, groet Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dag emmy.
      Ik kon helaas niet reageren op je mooie blog.
      Heel erg bedankt voor je berichtje op mijn blog.
      Ik heb heel veel zin in 2013.
      Liefs Margarita

      Verwijderen
  4. Dag Margarita, wat naar om te horen dat je zo'n vervelende tijd hebt gehad. Heb het even helemaal gemist, want ben vorig jaar bijna niet hier geweest! Voor het nieuwe jaar dan maar heel veel gezondheid toegewenst, lieve groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn weer iets van je te horen Margarita. Ik wens jou ook een heel gelukkig maar bovenal gezond jaar toe.
    Drie operaties in een jaar is nogal wat, hopelijk gaat het nu goed met je.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaar je rustige blogtijd... ik miste je al! Maar ik snap het natuurlijk helemaal, dat is niet niks, 3x achter elkaar het ziekenhuis in. Ik wens jou dan ook een heel gezond en gelukkig 2013, weer vol blogplezier!
    En ja, van deze kleurtjes wordt je helemaal blij!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieve Elly voor je lieve berichtje.
      Voor jou ook een mooi gezond en crea 2013.
      nou over crea gesproken wat een prachtige post met die lieve vogeltjes en huisjes in die tak.
      Heerlijk al die inspiratie.
      Ook jij bedankt voor je inspiratie en het delen met ons.
      Liefs en warme groet Margarita

      Verwijderen
  7. Fijn,dat je weer goed herstelt bent,Margarita.
    Drie operaties,dat is ook niet niks.
    Ik wens je een fijn en voorspoedig 2013 toe.

    En ik ga eens neuzen op het blog Minty House.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Margarita,
    Hopelijk wordt 2013 een beter jaar voor jou. Daarom veel goeds voor jou in goede gezondheid in 2013!
    Fijn dat je weer terug bent in Blogland. Ik heb je gemist hoor.
    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je weer terug bent. Ik wens jou een heel gezond en gelukkig 2013 toe! Bedankt voor alle inspiratie die ik altijd krijg via jouw blog.
    Lieve groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Margarita,
    Wat leuk dat je me nu volgt! Ben gelijk jouw blog gaan bewonderen,wat een heerlijke inspiratie!Las wel van je nare tijd. Hopelijk wordt 2013 een veel beter jaar voor je! Lieve groet, Mieke (van huisengrietjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor jou ook een heel mooi, liefdevol en gezond 2013. Dat dit nieuwe jaar je heel veel mooie momenten mag brengen. Een heftig jaar heb je gehad hoor. Poeh.....fijn dat je er weer bent.
    Kunnen we weer genieten.
    Lieve groeten Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Drie operaties in één jaar dat is wel heel heftig! Ik wens je voor dit jaar dan ook veel geluk en gezondheid en hoop weer regelmatig te mogen genieten van inspirerende posten en tips.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Margarita,

    Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog! Ik lees dat jij ook een pittig jaar achter de rug hebt. Ik hoop dat dit jaar beter voor je wordt! Een mooi, gezond & sprankelend 2013 gewenst!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje wat erg meis...ik miste je al.
    Fijn dat het beter gaat ik wens jou ook een heel mooi, gezond en creatief Nieuwjaar toe..

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je er weer bent en dat het beter gaat.
    Voor jou ook alle goeds in 2013.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik dacht al wat is het stil op haar blog. Zelf ben ik ook een beetje afwezig geweest gewoon door alle drukte... 3 operaties dat is niet niks. Goed om te lezen dat het nu weer beter gaat.

    Liefs Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat het weer beter gaat en je weer terug bent ,prachtige sfeer plaatjes en gaat zeker zo ook even op haar site kijken ,wens je een gezond en fijn 2013 een fijne week en hoop dat je een beter blogjaar tegemoet gaat ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Drie operaties is ook niet niks en helemaal niet vreemd dat je daar van bij moet komen maar ik vind het enorm leuk dat je weer terug bent in blogland. Ik ga nu even je link bekijken.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt heel wat meegemaakt dus. Ben blij dat het je weer goed gaat.
    Ik lees altijd met veel plezier je berichten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. votre univers est superbe ...BRAVO !!que d'inspiration ...

    BeantwoordenVerwijderen