donderdag 27 december 2012

♥ Ideas ♥

~~~~ ♥ Ideas ♥~~~~

13 opmerkingen:

  1. These are so pretty and what a fabulous idea . . . when you think outside the box, you come up with ideas that beat the day to day way of doing things. . . and in this case so much lovelier :)
    Thank you for sharing.
    Your blogging sister, Connie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Zonde om uit te pakken!
    Groetjes, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit! En door de foto's realiseer ik mij dat ik met de boodschappen de thee vergeten ben ;)!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige cadeau's om te krijgen en of weg te geven. Heb ze opgeslagen op mijn Pin bord.
    Geniet elke keer weer van je post.
    All the best for 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn toch al kadootjes op zich, inderdaad jammer om uit te pakken...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je mooi gevonden. Ik zou het inderdaad niet uitpakken. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn zeker super leuke ideeen om je kadootjes in te pakken!
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig ingepakt en wat voor een leuke foto's van je creatieve ideeën.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hierdie is een van die mooiste blogs wat ek al op die internet gesien het. Alles so mooi en so lekker om na te kyk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Olá! estes trabalhos são maravilhosos! Uma fonte de inspiração aqui, do outro lado do oceano... Parabéns!

    BeantwoordenVerwijderen