woensdag 8 augustus 2012

Ook weer zo leuk om te maken




~~ A Shabby Moment in Time~~

22 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een erg leuk idee!

    Bedankt voor de tip! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en wat een prachtig resultaat...echt geweldig...lieve groet en fijne dag Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de eerst foto vind ik het mooist echt prachtig
    je zoekt nog steeds de mooiste dingen om met ons te delen
    dank je wel ,groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een geweldige (creatieve) ideeën.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een leuk idee! Ik ga in het weekend een tafeltje maken voor op mijn balkon, en het lijkt me erg leuk om zulke potjes er op te zetten! Bedankt voor de inspiratie!

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WUNDERSCHÖN!!! EINE SUPERSCHÖNE IDEE!!!

    Lieve groetjes, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Margarita...♥
    Ik heb weer eens je alle blogposten doorgelezen ..wow wat heb jij weer veel leuk ideetjes geplaatst ...♥;))
    vooral die theelichtjes met die hartjes van bladzijdes uit boeken ..LEUK!!
    Lieve gr Gaby...♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een heel leuk idee hoor!
    En leuk/lief dat je die elke keer weer met ons wilt delen!

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk idee, dank je wel, voor het plaatsen,


    groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fantastici!!!!
    idea stupenda....molto chic...
    Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is zeker erg leuk.
    Wat je met een simpel potje al niet kunt doen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh ja dat doet het zo leuk aan....mooi de witte potten goed dat je het even laat zien ik ga er weer eens mee aan de slag!!

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank you for showcasing my chalk painted pots. I'm honored that you would feature them on your sweet blog.
    Blessings and hugs from across the miles,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thank you for showcasing my chalk painted pots. I'm honored that you would feature them on your sweet blog.
    Blessings and hugs from across the miles,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zag al mooie foto's op facebook langskomen. ik ben niet zo van de geschilderde bloempotten, maar deze zou ik zo plaatsen... gestapeld dan! Leuk idee! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor dit leuke idee zeg!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen