donderdag 30 augustus 2012

lieve pakjes

My Darling Heart

16 opmerkingen:

  1. enorm lief

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja altijd leuk om een cadeautje iets extra's mee te geven...ik probeer dat zelf ook altijd te doen als ik iets inpak, om weg te geven...maakt het voor degene die het krijgt, toch net iets specialer hé!

    Groetjes en een fijne dag! Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend mooi! Bijna zonde om uit te pakken..echt lief.

    Fijne dag!

    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtig.Hartstikke leuk.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo simpel en toch zo leuk!!

    lieve groet, When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What pretty wrapped gifts. I love the blue bird too.

    blessings,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eeen hele mooie verpakking en wat en gaaf vogeltje van keramiek-Mooih-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een feestje om zo'n mooi verpakt kadootje te krijgen!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very nice your blog.
    We have one of restauration in Barcelona, Spain.
    If you like you may see it (http://eltallerderestauraciondelila.blogspot.com.es/)
    Sincerely,
    Laura & Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Héél mooi! Ik doe liefst al mijn kerstverpakkingen zelf i.p.v. het winkelpapier, dus dit ideetje moet ik echt onthouden.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen