zondag 3 juni 2012

vintage thermoskan lampje

kat  got the cream

19 opmerkingen:

  1. Dit is zo gaaaaaf!
    Ik heb nog een hele toffe thermoskan liggen van de rommelmarkt, je brengt me op een idee zeg!

    Liefs Vero x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, een thermoslampje... dat is wel een héél unieke lampenvoet... hoe verzin je het hè! Leuk!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee .
    Ga ze denk ik ook zelf maken.
    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful beat ! I wish to apprentice while you amend
    your website, how can i subscribe for a blog website?

    The account helped me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear idea
    Look at my web page ... last minute bungalow boeken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi, dat een thermoskan nog romantisch kan worden, leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super pomysł! Bardzo mi się podoba:)
    I'ts excellent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great idea! I love your blog! Your photos are fatastic!!!

    Best regards from Germany, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je toch weer een leuke ideeën op je blog staan...ik geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen