zaterdag 16 juni 2012

Stip en Bloem






De vakantie staat al weer bijna voor de deur.
En moeten er weer cadeautjes worden gekocht voor de juffen.
Kay mijn jongste zoontje heeft er 2 en Soraya heeft er 1.
Ik vind het dan altijd ook weer zo moeilijk .
Ik wilde eerst zelf iets leuks gaan maken maar kom even tijd te kort.
Toen kwam ik bij Stip en bloem terecht.
Wat een super leuke spullen heeft ze in haar webshop.
Ik zag dat ze ook spullen verkocht van Cath Kidston waar ik groot fan van ben.
Je kunt het ook niet overal kopen.
Ik ben er in ieder geval wel uit.
Ik koop hier wat leuks voor de juffen.
En ga mezelf natuurlijk dan ook verwennen.
Want ze heeft niet alleen leuke spullen van Cath kidston maar ook hele leuke brocante spulletjes en nog veel meer.

19 opmerkingen:

  1. Dear Margarita,
    always again wonderful pictures in your blog!!!
    Have a nice day!

    Kind regards, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Margarita,

    Bedankt voor deze reclame, de Cath Kidston artikelen passen helemaal op jouw blog!

    Groetjes,
    Wendy (Stip & Bloem)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg graag gedaan.
      Je verdient deze reclame ik ben echt dol op de spulletjes die je hebt in je winkel.
      Lieve groetjes Margarita

      Verwijderen
  3. Liebe Margarita,
    die Blumentäschlein sind wunderbar - allesamt. Die würd ich alle gern haben.
    Hab ein nettes Wochenende
    Liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Margarita,

    Thanks voor je bezoekje aan Le Style en je hartelijke, enthousiaste reactie op mijn post!
    Leuk, de inspiratie, tips en zoals je alle bijzondere blogs, webshops etc. in het 'zonnetje' zet!
    Ik zag in je bloggerprofile dat je een tweede blog hebt 'Thuis bij Stip' zo leuk. Maar helaas kan ik me daar niet aanmelden als volger, gadget geeft aan; 'kan de webpagina niet vinden'. Probeer het wel weer een andere keer;-)

    Ik wens je een heel fijn weekend!!

    Lieve groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Harriëtte voor je lieve berichtje.
      Ja het klopt dat ik een 2de blog heb.
      ik snap er niks van dat je je daar niet kunt aanmelden ik ga meteen even kijken wat er mis mee is.
      jij ook een heel fijn weekend .
      Liefs Margarita

      Verwijderen
  5. Leuk blog heb je!
    Ik heb je dan ook toegevoegd.

    Ben ook helemaal gek op Cath Kidston en heb dan ook een keer bij Stip en Bloem een Ipad hoesje gekocht. Ben er nog steeds blij mee!

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oww wat een leuke dingetjes, ik ga er snel even kijken :)! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat heb je toch een neus voor mooie spulletjes vinden, ook in leuke prijsjes...

    Je hebt me reuze geholpen. Bridget heeft volgende week juffendag en natúúrlijk wil ze de juffen dan een cadeautje geven... en Bridget heeft daarnet voor allebei de juffen een leuk snoezig zakdoekjeshoesje uitgezocht en een schattig geurzeepje...

    Ik ben er superblij mee!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. adoro Cath kidston, bellissimo il tuo blog!!
    ciao
    Dany

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee! Ik ga zeker eens een kijkje nemen, bedankt voor de tip!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet dat er eventjes vrolijk uit.
    Wie wil dat nu niet cadeau krijgen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja altijd moeilijk om iets leuks (en ook betaalbaar) voor de juffen te vinden hé!
    Maar wat een gezellige leuke bloemige kado tips...bij Stip en Bloem...daar worden de Juf's vast wel heel blij van.
    Ik ga zo ook even een kijkje nemen, er komen straks weer wat verjaardagen aan...dus wie weet...

    Een fijn weekend nog verder!
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke spulletjes heb je gekocht Margarita. Wat zullen de Juffen hier blij mee zijn!

    Een fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeps dat is waar, dank je wel kadootje voor de juffen...al heeft onze dochter volgend jr de zelfde...moet ik er toch aan geloven...wat een super leuk idee zeg...

    Ik ga ook maar eens struinen wie weet wat ik tegen kom in de laatste 2wk van school..

    Geniet van het weekend

    lieve groetjes
    Caby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Everything is so pretty...love your blog! Happy weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige spulletjes en een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, die juffen boffen!
    Zo leuk en mooi al die bloemetjes.
    Fijne week!
    groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen