maandag 25 juni 2012

Leuk om te maken

Zo simpel en zo leuk.
Burlap en Lace Candle

21 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk, fijne week groet Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How simple but very effective ,the candle looks so pretty,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ik dacht dat ik creatief was.
    Maar mijn complimenten wat is dit een leuke blog.
    Heerlijk van die simpele dingen die je zoveel leuker weggeeft!!!
    Groetjes Nelleke (http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha nog nooit op foto gezien en ik deed net hetzelfde bij den doop van mijn jongste ;-) Mooi, he !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor het ideetje.
    Een witte kaars krijgt hierdoor een heel andere uitstraling. Nog een fijne week, liefs Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad van die heerlijke doe ik effe tussendoor cadeautjes...
    Met een geweldig leuk resultaat!!!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful idea!!!

    ganz liebe Grüße sendet Dir, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn idd heel erg leuk! Oei....ik heb er weer een projectje bij ;)

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. you make the simplest things look beautiful...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi dat ruwe van het jute en het fragiele van het kant. stompkaarsen blijven leuk om te versieren. groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eigentlich ganz einfach und doch soooo wirkungsvoll. Sie wunderschön aus.
    Ich wünsch Dir eine sonnige Woche
    Liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja...zeker heel leuk!

    Fijne avond, Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuk gedaan ...leuk kado te geven ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wunderschön!!!!!!!!
    Liebe Grüße
    Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk gedaan, zeker een idee om te onthouden!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Simpel, maar wel héél leuk resultaat!
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zeg!!! Echt heel schattig.
    Even een vraagje, waar koop jij het jute?
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen