donderdag 21 juni 2012

Cath Kidston

Cath Kidston is een Engelse ontwerpster die al 15 jaar de mooiste ontwerpen maakt op het gebied van 'home fashion'. Haar stijl kenmerkt zich door frivole romantische bloempatronen, frisse strepen en polkadots in combinatie met mooie eenvoudige vormgeving. Cath Kidston heeft al een aantal boeken op haar naam staan maar met Naailes voor beginners kan iedereen die van naaien houdt direct aan de slag!
Bijzonder aan dit boek is dat een compleet pakket is bijgesloten om het boek van de cover te maken (blauwe stevige stof met bloempatroon). Er zitten zelfs 3 knopen bij en een origineel geweven Cath Kidston-label!
Het boek is hier te bestellen Hip Handwerk

8 opmerkingen:

  1. Dit lijkt me een erg mooi boek.
    Een beginneling ben ik wel niet meer,maar het lijkt me best heel handig,om te hebben.
    Hoewel ik al lang niets meer gemaakt heb.Dus kan zo'n boek ook een opfrisser zijn.
    En wat laat je toch steeds erg mooie dingen zien.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De voorflap van het boek ziet er zeker al tof uit. Het stofje is helemaal mijn stijl.
    Bedankt voor de leuke tip.
    Liefs, Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, mooi boek is het! Ik heb ook de uitvouwtas uit het boek gemaakt!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig heb ik dit boek net uit de bieb gehaald!
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toevallig heb ik dit boek laatst gekocht, eigenlijk alleenmaar omdat ik de tas zo leuk vond.
    Was hem al een beetje vergeten maar ik ga hem vanavond nog klaar leggen om wat mee te gaan doen.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha.. dit boek heb ik zeker al anderhalf jaar liggen... en nog steeds niet gebruikt.. het is toch wat! druk druk druk dus! Maar dankjewel voor de reminder ;) Fijn weekend en liefs, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een collega had de uitvouwtas gemaakt en die was zoo mooi. Ze gaf me het patroontje door en ga nu een poging wagen om het te maken voor mijn moeder.

    Hopelijk lukt me dit!

    BeantwoordenVerwijderen