dinsdag 22 mei 2012

Living Marx


Living Marx

14 opmerkingen:

  1. Zo mooi die kaartjes met draad,
    die met roosjes vind ik gewoon
    zalig. Ik vraag me af of je die
    kaartjes zelf gemaakt hebt of
    gekocht zijn. Super !!

    Lieve groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto,s en mooie kleurtjes, fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve plaatjes, erg romantisch.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten met garen, hoe kom je daaraan??

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Beste, alles wat je delen en tonen ons is mooi en zo teer! de meest eenvoudige! groeten. Rose M

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, met die ton sur ton kleuren!!

    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn prachtig ik het er laatst ook een gekocht met kant en de zijn zo mooi ingepakt....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi ,ja de kant heb ik ,garen niet gezien,wel erg leuk hoor,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaartjes met garen.
    Zijn ze zelf gemaakt.
    Wat heb je toch leuke ideeën op je blog.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen