dinsdag 1 mei 2012

Cath Kidston





Ik kwam deze geweldige labels tegen op het internet.
Ze zijn gratis te downloaden.
Zijn ze ze niet super leuk deze labels van Cath Kidston.
Ze zijn overal voor te gebruiken.
Ik weet wel wat ik vandaag ga doen
Het is vandaag geen weer zo als gisteren om heerlijk buiten in het zonnetje gaan zitten.
Wat was het een prachtige dag .
Ik heb er zo ontzettend van genoten.
Ik was met mijn vriendin en de kindjes naar het goffertpark in Nijmegen geweest.
was echt ontzettend gezellig.
Er was van alles te doen voor de kindjes .
Heb ook wat leuke spulletjes voor weinig op de kop getikt.
2 prachtige picknickmanden een hele leuke brocante tuin spiegel een groente kistje uit 1958 .
Ik was weer helemaal happy.
Wat hebben jullie voor leuks gekocht?
Liefs Margarita

8 opmerkingen:

  1. Leuk die labels, ga ik iets mee doen.
    Ik heb gisteren heel veel verkocht:-), maar ook een mooi schilderij van een meisje in klederdracht in een prachtige lijst en voor een leuk prijsje, kun je zo heerlijk van genieten.
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke labels, ga ik ook maar eens opslaan, komt vast van pas.
    Je bent goed geslaagd gisteren zo te horen!
    Ik heb gisteren wat mooie kopjes gevonden en boeken en wat autootjes voor zoonlief. Het was heerlijk gisteren, vandaag blijven we maar binnen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb niet zo veel gekocht, er werd voornamelijk speelgoed en veel, heel veel video banden aangeboden.Twee witte bakjes en een vogelkooitje.Maar het mooie weer maakte alles goed, het was heerlijk om in de zon rond te struinen.
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige dochter heb je !
    Nog van harte gefeliciteerd !
    Het is hier in Best eigenlijk best mooi weer , niet zo als gisteren maar wel om buiten te vertoeven . Heb gisteren geen aankopen gedaan want onze zolder puilt uit van de spullen , dus dat wil ik mijn man niet aandoen om nog meer in te gaan slaan .
    Maar oh , ik vind het zo moeilijk om niet over al die geweldige marktjes te lopen .
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ganz liebliche Labels sind das!
    Liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

    BeantwoordenVerwijderen
  6. very lovely blog
    friendly visit

    kiss

    http://laracroft3.skynetblogs.be http://lunatic.skynetblogs.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, wat een geweldige labels! Het was inderdaad heerlijk weer! Mooie zinken teil, letterbak, tijdschriftenbakje, puddingvorm en beschuitblik op de kop getikt!
    Ben benieuwd waar je de labels voor gaat gebruiken!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja heerlijk weer was het hé...ik heb een witte soepterrine met leeuwenkopjes aan de zijkant, een wit emaille brede maatbeker met handvat, een prachtige lange witte rok met heel veel stroken van oud kant,een kookboek van Jamie Oliver, met Italiaanse recepten, een voorleesboek, en nog wat speelgoedjes voor de kleinkids op de kop getikt.
    Op 5 mei is er hier weer een rommelmarkt, dus ik ga al weer vroeg op pad hoor...vind het altijd spannend of ik weer wat leuks kan vinden!

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen