woensdag 25 april 2012

Pip studio


Zoete kleurtjes Van Pip Studio


15 opmerkingen:

  1. Leuk he? pip servies. Ik heb hem bijna helemaal compleet en vind het nog steeds fantastisch <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al ben ik behoorlijk naturel, toch vind ik dit servies geweldig!! Mooie kleuren en ik word er altijd zo vrolijk van!

    Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend het blijft leuk dit prachtige servies met de vrolijke kleurtjes.
    Leuk je nieuwe blog ga je volgen hoor..

    hart,groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Ingrid,
    it looks so merry and fancy!
    Many greetings, Siret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig is het zulke vrolijke kleurtjes daar word je wel blij van ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love PIP Studio! I have a few pink cups and bowls :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wundervoll!
    Ich liebe PIP...
    Lieben Gru0,
    Veridiana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel leuk servies hoor. Maar ben heel benieuwd naar thuis bij stipje dus ga snel kijken!!!

    Liefssss Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het Pip servies is zo vrolijk en romantisch, je krijgt gelijk zin in de zomer.

    lieve groet, When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben al gaan kijken op je andere blog,en ga dat uiteraard ook volgen.
    Het servies is prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lekker vrolijk, dat smaakt zeker goed!
    Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik geniet elke dag weer,als ik van de borden eet en uit de mokjes melk drinkt,geweldig is Pip,je andere blog is super,fijne avond,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja wat een vrolijk servies is dat toch! Daar wordt je toch helemaal happy van! Fijn weekend en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooohhh ...wat schattig ..
    ja hier word je echt vrolijk van en kan je heerlijk weg dromen zeker met die vrolijke kleurtjes...;)

    Lieve groetjes.♥.Gaby.♥

    BeantwoordenVerwijderen