maandag 16 april 2012

ook weer zo leuk

Shabby Soul

21 opmerkingen:

  1. wat een super leuk kapstokje en wat een schattige huisjes hangen eraan :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kleurtjes hebben de huisjes, snoepig.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige blog heeft ze,fijne week,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, die pasteltinten. Zo subtiel. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very nice hanger! I love the colour and the wooden plank! Greets, Manu

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margarita,

    dit is zo lieffff. En zo simpel en leuk om zelf te maken. Hangt het bij jou in de keuken? Zijn al die foto's in de zeibalk van jezelf uit jou huis? Ze zijn een genot voor het oog. Heel inspirerend.

    Lieve groetjes Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee Xanne het is geen foto van mezelf.
      de link staat er onder als je er op klikt kom je op haar prachtige blog.
      mijn blog bestaat uit inspiratie die ik allemaal heb gevonden op andere blogs.
      en dat deel ik graag met andere.
      die zo ook weer inspiratie op doen.
      Liefs Margarita xx

      Verwijderen
  7. So pretty! Love your blog! Happy day.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee, met dat bestek als haakjes. Dat ga ik een keer namaken voor in mijn keuken.

    Ik vind je blog heel leuk, vooral met die leuke spreuken

    groetjes Margon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukie zeg!!
    Lief kleurtje ook!
    Ga ik onthouden....
    Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh...dat ziet er echt heel gezellig uit, ik ga ff kijken hoor, thx for the tip!
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er leuk uit heerlijke zomerse kleurtjes ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Margaritha,
    wat een eer om zo'n succesvolle blogster als volger te hebben op mijn blogje! Welkom!
    Je hebt een prachtig blog met heel veel mooie spullen en leuke styling ideeen; puur genieten!
    Groetjes van Nicole,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou ja...dat is een leuk idee! Moet toch maar weer eens wat oud bestek bij de kringloop gaan 'scoren'. SUPERIDEE!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie hanger en wat een heerlijke kleurtjes.
    Geniet van je foto,s
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk sfeerhoekje, en wat een leuk idee om van bestek een kapstokje te maken. Geweldig.. je vorige berichtjes zijn ook erg leuk en gekleurd, word er vrolijk van! Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Margarita,

    mijn inspiratie komt ook veel van andere blogs hoor. Daarom vind ik het ook zo leuk blogge. Om geinspireerd en te inspireren. Maar hoe dan ook ik vind je blog echt hartstikke mooi.

    Liefs Xanne

    BeantwoordenVerwijderen