woensdag 25 april 2012

ik heb gewoon weer wat inspiratie nodig




Hebben jullie dat ook wel eens?
Gewoon even weer wat inspiratie nodig om lekker aan de gang te gaan.
Ik krijg de laatste tijd maar weinig uit handen.
Ik heb van alles liggen om te gaan maken ,maar het komt er gewoon niet van.
Ben het gewoon even kwijt .
Soms hebben we te veel aan het koppie druk druk met alles.
Tot ik op het blog van Huset ved Fjorden kwam.
Al die prachtige pastel tinten .
Ik vond het gordijntje ook zo ontzettend leuk van het kinderkeukentje.
Zo lief .
En die kleine lijstjes met het haakje eraan voor de sleutels.
Die wil ik ook gaan maken.
En dan weer zo een leuk lampenkapje met dat leuke vogeltje .
Heerlijk toch al die prachtige blog's .
Ik heb weer een prikkel om aan de gang te gaan.
Voor iedereen een hele mooie woensdag
Liefs Margarita

12 opmerkingen:

  1. Piękny blog, śliczne kolory. Pozdrawiam serdecznie z Polski!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Margarita,
    Het ziet er dan ook heel leuk uit.Kan me voorstellen, dat je vingers daarvan gaan jeuken.Ben benieuwd naar het resultaat.
    Lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk, zo grappig dat vogeltje met dat lampenkapje, echt inspirerend ja !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, is voor het eerst dat ik zoiets als het lampenkapje met vogeltje ergens anders tegenkom, heb er zelf ook diverse gemaakt, heel leuk om te doen! Volg haar blog ook al een tijdje, ben ook gek op kleurtjes in huis..
    Pinterest is ook ideaal om inspiratie op te doen, even D.I.Y intikken en de leukste dingen komen voorbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We hebben allemaal wel eens van die dagen dat het echt niet wil.
    Komt helemaal goed

    Lieve groet Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke blog en mooie foto's! Ik zag dat je me mij volgt dus jij hebt ook een nieuwe volger erbij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh wat schattig! Ik zou mijn meiden zo weer klein wensen! hiihi
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kleurtjes en dat vogeltje is snoepig. Het gordijntje van dat kinderkeukentje is ook schattig.

    Inderdaad een bom aan inspiratie...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel herkenbaar hoor.
    Maar deze plaatjes zijn zeker erg leuk.
    Ben benieuwd naar al je mooie nieuwe creaties,
    maar weet: alleen genieten van allemaal moois is ook heel creatief hoor.
    Fijne dag, Lieve groeten,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke mooie plaatjes! En verder heel herkenbaar wat je schrijft!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die inzinkingen hebben we kennelijk allemaal. daarom is ronstruinen op internet ook zo leuk. je doet weer allerlei ideeën op. en dat is gaaf.
    de blog die je noemt is inderdaad leuk en het is haalbaar om zo maar eens te zeggen. groeten.

    BeantwoordenVerwijderen