donderdag 15 maart 2012

Prachtige Krans


Anglarnas Hus

17 opmerkingen:

  1. Mooie krans, komt mooi tot z'n recht zo.

    Fijne dag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Margatita, leuk dat even aankwam op mijn blog! Hier is het druk met allelei nieuwe dingen. Ik richt me op het moment heel veel op fotografie (heb je mijn lieve babietjes al gezien?) Ben bezig met een website en over een klein half jaartje moet alles lopen zoals ik graag zou willen. Helaas werkt mijn lijf niet altijd mee, maar ja doorgaan is het beste! Hoe gaat het met jou?
    Hartelijks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van eukalyphtustakken . Leuke fotos .
    Groeten en een fijne dag ,
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie blog heb je Margarita, geweldig, echt waar!
    Dank voor het volgen van Life of Sorek...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eenvoudig en mooi, meer moet het niet zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, das echt een beauty!! En knap hoor, want hij ziet er vol uit, bij mij zou ie waarschijnlijk heel ielig zijn ;-))
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Goed idee en zo simpel inderdaad!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan,zo kun je zien hoe iets simpels prachtig is.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! echt mooie eenvoud. Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your blog!!! I just found it today and I'm hooked with all your wonderful ideas! Your wreath is really cute! I love it because it's so simple, buty yet so very beautiful!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo!!

    Thank you for liking my wreath!!lovely blog you have..a lot of nice idés!!

    With love sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi, I've just found your lovely blog and really no disappointment here. it is such an inspiring and cosy place. I love your wreath. got to get some eucalyptus and give it a try.
    have a nice weekend
    rita

    BeantwoordenVerwijderen