vrijdag 9 december 2011

Even wat anders


11 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super leuk uit......
    Gezellig weekend en groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margarita,

    wat een ontzettend leuk idee om zo je lepeltjes op te bergen, ha ha. Ik heb nog enkele lege lijstjes, gauw op zoek naar lepels of vorkjes...

    thanxx When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ....das schaut so toll aus! Woher nimmst du nur die super Ideen?? Echt ganz große Klasse!!!

    Liebe Grüße von Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Margarita Wat een geweldig idee!.
    Zelf heb ik eens een schilderijtje gemaakt van een kapot armbandje van het Deense merk Pilgrim, zo mooi.
    Binnenkort zal ik het laten zien!
    Fijne avond nog
    Lieve groet Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. me gustó mucho tu blog, me encantaron tus trabajos.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Te ha quedado precioso.
    Un saludo. Paloma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super idee!
    Zo mooi.....
    Fijn weekend!!

    Lieve groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit weer prachtig.
    Erg leuk gedaan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee!!

    Een fijne (kerst)tijd x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, heb ook nog frans oud bestek liggen, ligt eigenlijk nu nog in de la, zonde!!! Dit is een hele leuke oplossing, heb je zelf gemaakt???
    Het is ook genieten op jouw blog!!!Lieve groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen