zondag 13 november 2011

♥ leuk idee ♥

~~Remodelista~~

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke theelichtjeshouders heb je gemaakt!

    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maaike deze schatjes heb ik niet gemaakt hoor de link staat er onder waar ze vandaan komen :)
    liefs Stip

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo eenvoudig en ook weer zo leuk!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig idee .
    Grootjes Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een super leuk idee!! Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee om een waxinelichtje in te doen Margarita.
    Ik heb ook een ideetje van je geleend, het verlichte hartje van je headerfoto, ik vind dat zo mooi.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig, wat een leuk idee! Ziet er heel sfeervol uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ina idea sorprendente. Saluditos. Paloma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Margarita, wat mooi weer! Het is zo eenvoudig, ik denk juist daarom.
    Fijne dag vandaag!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sfeervol idee!
    dankjewel.

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er heel leuk uit bedankt voor de tip lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,
    Ik wil je wel even bedanken Margerita....ik kijk zo vaak even bij jou wat je nu weer voor ons hebt uitgezocht, en dan klik ik daar natuurlijk direct heen en vergeet ik om hier een reactie achter te laten....Maar je staat echt onder mijn favorieten hoor...en wat een werk om steeds weer iets leuks te vinden..
    In ieder geval super bedankt !!!!
    Liefs...Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ciao
    grazie per essere passata sul mio blog ed essere una mia follower
    seguo il tuo blog da molto e lo trovo elegante
    ciao dall'italia
    laura

    BeantwoordenVerwijderen