zaterdag 26 november 2011

Even wat anders

Gewoon even wat anders

18 opmerkingen:

  1. liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar dat anders is wel even heel erg mooi. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk, leuke tip!
    Fijn weekend!!

    Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi plaatje!

    Fijn weekend verder!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ......uuuuh......bij even wat anders kom ik ''gewoon'' bij Stipje uit....

    en bij gewoon even wat anders bij:404. That’s an error.

    Niet dat ik de trechtertjes met viooltjes niet mooi vind,
    maar ben beetje verwend misschien.....?na de link kom ik altijd iets leuks tegen;-)

    Fijne zondag:-))
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi, welcome to my blog, I am happy to find you :O)
    I love your blog, it is so wonderful.
    Anne:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De eenvoud........zo prachtig...fijn weekend groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi...alleen de link werkt hier niet, maar komt ook van Pinterest denk ik..
    Sinds ik ook op Pinterest zit gaat er een wereld voor me open :)
    Wat een praschtige plaatjes/creaties enz staan daar op....ben er helemaal al verslaafd aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit is wel heel speciaal wat anders!
    mooi zo die kleuren1
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Uit de kunst :-) Eenvoudig maar zo móói ...
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen