zondag 30 oktober 2011

Zo word strijken weer leuk

~~Hilde Heimdal~~

23 opmerkingen:

  1. Wat is dit mooi. Heb een hekel aan strijken en doe het omdat het moet, maar zo wordt het inderdaad een feestje.
    Zelf gemaakt of is ie ergens verkrijgbaar?

    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Margarita,

    Wat een geweldige hoes!!
    Die zou ik wel op mijn strijkplank willen hebben.
    Waar kun je die kopen??

    Trouwens je hebt een prachtig blog, ik geniet er erg van.

    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja hij is echt super .
    Als je op de naam Hilde Heimdal klikt kom je op haar blog.
    Volgens mij heeft ze die zelf gemaakt.
    Je kunt er gemakkelijk 1 maken ik heb al verschillende keren 1tje gemaak maar deze met het gehaakte randje is echt helemaal te gek.
    een hele fijne zondag
    Liefs margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat gaaf, dat wil ik ook. Dan word je blij als je strijkt haha!
    Volgens mij vindt niemand dat leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooooo
    die is echt super!

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou en of!!!
    Hij is toppie!

    Bedankt voor het delen maar weer.
    Groetjes Inge...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ga je helemaal niet meer strijken zonde gewoon :) Te mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is zeker gaaf.....die zou ik ook wel willen hebben.....
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhhhhhhhhhhhhhhhh Wowwww wat een idee!
    rarara...wat ik deze week ga doen???
    Ja precies...de plank overtrekken...en eindelijk eens een hele dijk wegwerken! Alhoewel? is dat niet zonde van zòn mooi overtrek??hihi....ik ga even op haar blog kijken....dan je wel Margarita,

    liefsss
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb al geen hekel aan strijken, maar op zo'n mooie strijkplank is het helemaal een feest.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wunderschöööÖÖÖÖööön....:O)liebe Grüße Doreen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is helemaal geweldig. Strijken is niet echt een van mijn leukste bezigheden, maar nu ik dit zie...

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh die ik wil OOK!!! Wat gaaf! Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De strijkplank is super leuk.
    In deze mooie hoes is het niet nodig om de strijkplank op te bergen en mag hij zo blijven staan!

    Greetings Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOo, die heb ik nodig!!! Ik heb zo'n hekel aan strijken... zo heb ik tijdens het strijken tenminste nog iets moois om naar te kijken...

    De hoezen in de winkel zijn zó lelijk... het zal allicht schelen... hahaha

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Uhhh wat zal ik nu eerst gaan doen... mijn berg strijkgoed weg werken of eerst achter de naaimachine kruipen op zo'n geweldige hoes te gaan maken. Ik denk het laatste haha.
    Dank je wel maar weer voor de blogtip!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zo moet het echt een plezier zijn te strijken !!! Heel mooi !!! Sylvie van Jadis et Naguère

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ipresionante tú imaginacíón, no se si plancharia en esa tabla tan bonita, da pena estropearla.
    Un saludo.Paloma.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Margarita,
    Prachtig die hoes! Maarre..... strijken vind ik nooit leuk. De stakkers hier moeten altijd zelf hun strijk doen erg he! Maar om er naar te kijken in opgeklapte vorm is wel heel mooi. Grappig, een paar posten terug heb ik van een oude strijkplank een bedtafel gemaakt. Dat vind ik een leuke manier om je strijkplank te gebruiken.....ontbijtjes vanaf eten en luieren in bed. Gaat het goed met je? Wat is het prachtig he buiten!
    Fijne dag!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ciao, mi chiamo Benedetta, sono Italiana, il tuo blog e' meraviglioso complimenti!!!! http://bea-ilmiomondoshabby.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen