donderdag 8 september 2011

Zo mooi

Zo mooi een blog vol inspiratie heerlijk genieten   Willows

11 opmerkingen:

  1. Ben toevallig vandaag al een dergelijke foto tegengekomen in blogwereld, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi blog en dan die dobbelstenen... Manlief is verzamelaar van dobbelstenen, ik hem deze foto eens laten zien :-)
    Dank je

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto hierboven beloofd wat Margarita, wat fijn dat je dit weer met ons wilde delen. Prachtig de opgerolde documenten onder de stolp.
    Ik ga snel een kijkje nemen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. .Ja Claudia ik heb ze ook gezien.
    Wat een prachtige foto's
    heerlijk wat kan ik daar toch van genieten.
    Lang leven het WWW
    http://stinemos.blogspot.com/
    Liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtig zeg!

    Genieten he! :)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig inspirerend blog.
    Mooie foto van de stolp.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die stolp van jou vind ik echt heel mooi, en ik heb de blog bekeken, en ja prachtig!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi de Stolp met opgerolde documenten en een inspirerend blog.
    Dank je wel voor de tip;-)
    Fijne avond,

    Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind alle foto's bij jou erg inspirerend. Nu nog wat meer tijd om het allemaal te maken. Komt goed.

    Fijne dag.

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen