zondag 18 september 2011

The Charm of Home




The Charm of Home

19 opmerkingen:

  1. Oh die zijn van JDL!!! Vind ze geweldig!
    Als het goed is krijgen we ze ook binnenkort....ben nu al verliefd op die lieve popjes....
    Fijne week
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely blog, and such pretty pictures! Riki

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die bakvorm met Franse Lelie!
    Zo bijzonder, heb ik nog nooit gezien.....
    Een fijne avond,

    Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige sfeer lieve Margarita.
    Een heerlijke tijd om het binnen weer knus en gezellig te maken.
    Fijne nieuwe week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ja die bakvorm ik ben er ook helemaal weg van
    liefs margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief die poppetjes, erg leuk voor straks aan de kerstboom. Dit idee ga ik onthouden!

    Fijne week
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Margarita,
    Wat zie ik veel inspirerende mooie dingen op je blog staan en ook zulke prachtige spreuken aan de zijlijn!
    Ik ben veel bezig met scrappen maar vind mijn inspiratie ook op blogs zoals deze geweldig mooi en romantisch!
    Ga je eens snel volgen vanaf nu!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat machtig ik ga gauw kijken....
    Dankjewel margarita !!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yep, ik laat het je weten hoor.
    Fijne week
    Liefs

    oh ja....die metalen plaatjes hierboven ook, ha, gratis tip ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. very very beautiful photo! What a good product!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige sfeerplaatjes; vooral de bakvorm vind ik erg mooi!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you for honoring my blog. I would like to clarify that the first three pictures are from Jeanne d'Arc Living magazine. I put them on my blog for Christmas inspiration. Thanks for stopping by!
    Sherry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke foto's om bij weg te zwijmelen.
    Heel veel groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Margarita, je hebt het vast al wel voorbij zien komen "Tag you're it". In mijn post van vandaag was ik aan de buurt. Ik heb nu jou aangetikt, dus als je het leuk vindt om mee te doen lezen we graag jou top 10 over jezelf. Je staat vermeld op mijn blog en het uiteraard vrijblijvend natuurlijk. Ik denk laat ik je maar even een berichtje geven, ik kan me voorstellen dat je niet al jouw volgers bij kan houden. Je hebt een geweldig blog.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Margarita, ik las net met rode kaakjes je lieve reaktie op mijn tag-post! Wat een compliment zeg, ik neem het graag aan van zo een bijzonder vrouw als jij, dankjewel :)
    Fijn weekend van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen