woensdag 10 augustus 2011

♥. My Scrap Ideas ♥



♥. My Scrap Ideas
      Jeanet



17 opmerkingen:

  1. Ohhhh dit is zo mooi ik had het op haar blog al gezien.
    Wat leuk dat je het hier plaatst Margarita.

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn echt prachtig zeg!!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit heeft ze zooooooo prachtig gemaakt!!!! Ik heb het op haar mooie blog ook al bewondert! Leuk om het hier ook weer te zien!
    Ik lees net dat jij ook al met blogellende zit, wat is dit toch allemaal, het is niet fijn dat je nu zo moeilijk kan volgen.
    Blijven mailen naar de helpdesk van Blogger, uiteindelijk proberen ze je wel zo goed mogelijk te helpen,
    ik duim voor je dat het snel in orde komt,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ˛✿♫✿•.¸¸♪♫。˚ ˚ ˛✿♫✿
    NICE!!
    que linda!!
    me encantan las fotos
    gran idea!
    cariños
    c@
    ˛✿♫✿•.¸¸♪♫。˚ ˚ ˛✿♫✿

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kussentje heel lief gedaan liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi, romantisch boekje heeft Janet gemaakt zeg. Echt prachtig.....
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit ontzettend mooi,zeg.
    Dankjewel,dat je steeds zoveel moois voor ons vindt.

    Vreemd,dat je je lijst kwijt bent.
    Blogger is de laatste tijd een beetje de weg kwijt lijkt het wel.
    Zo kon ik mijn berichtjes ineens niet meer bewerken.
    Ik naar de helpdesk,ligt het aan mij,zeggen ze.Om precies te zijn aan Exlorer,die ik gebruik.
    Maar...wat schetst mijn verbazing,ineens lukt het weer wel om te bewerken,zonder dat ik er iets aan gedaan heb.
    Dus,de fout lag niet bij mij.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend dat je zoveel problemen hebt met Blogger.
    Is dat nou niet op te lossen ?
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is elke keer weer genieten van de blogtips die je geeft. 'k Heb je even genoemd op Twitter (en zo ook op mijn hyves en FB) ;)
    Dankjewel voor je inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. w Ben helemaal verbaasd en verrast wat superrrr lief dat je mijn boekje in de spotlights zet, ben helemaal vereerd !! Heel erg bedankt, groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. so cute !
    quel beau travail, toutes ces dentelles sont si romantique.
    belle soirée

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dit is weer helemaal te gek. Wat blijf je ook mooi in je eigen stijl. bewonderenswaardig.

    BeantwoordenVerwijderen