woensdag 3 augustus 2011

♥ Evelyn en Rose ♥


♥ Evelyn en Rose ♥

16 opmerkingen:

  1. Ja die zijn mooi hè? Vorig jarig heb ik ze ook zo gemaakt, erg leuk om te doen.

    liefsss en fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welcome back !
    Bye bye
    Nicole from Florence

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOhh die vlinder vind ik toch mooi
    wat een leuk idee ................

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Piękne... Dziękuję za obserwowanie bloga.


    M.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Margarita:
    You have such a wonderful blog and full of inspiration.
    Have a nice day
    Laura =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je er weer bent en ons weer van allerlei leuke tips voorziet!

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat beeldschoon is dit, ga gauw haar blog een bezoekje brengen!
    Dankjewel voor het delen.

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie blog en je maakt ook prachtige dingen!
    Heb me als volger aangemeld om zeker niets te missen ;-)

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Margarita,

    Hoe gaat het?
    Wat een schitterende fotos! Die engelen vleugels met kant...droom foto..

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey ik zie opeens mijn naam in de titel hihi!

    Wil je ook meedoen met de heartdrop die ik organiseer op 1 september? http://waarliefdewoont.blogspot.com/2011/07/heart-drop.html met elkaar kunnen we een teken van liefde de wereld insturen!

    Ik zou het leuk vinden als je mee zou doen:)

    Lieve groetjes, Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a beautiful blog! I love the butterfly.

    BeantwoordenVerwijderen