vrijdag 19 augustus 2011

♥ De todo un poco ♥


De todo un poco

18 opmerkingen:

  1. Wat mooi je gepimpte potje, echt lief! Ook erg leuk met kerst... ga ik onthouden!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sooo simple, and so nice!!!
    greetings mina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. que lindas!!
    que pases un feliz fin de semana
    abrazo
    c@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie plaatjes. Prachtig.....!

    Ik wens je een fijne dag. Ik hoop ook op een mooie dag want het is mijn verjaarsdag....!

    Groetjes, Liefs, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Margarita,
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik heb ook een kijkje bij jou genomen....WAUW.....wat een gaaf blog heb jij zeg. Echt een genot om naar te kijken. Ik zag ook een verwijzing naar een site met supergave kinderkamers van steigerhout. Ik heb helemaal onder de indruk hiervan..echt zooo mooi. We zijn net op zoek naar iets nieuws, dus dit komt echt op het juiste moment. Ik voeg jou ook zeker toe bij mijn volgers. Je had nog een vraag over het klokje. Deze komt uit een zakje met allemaal chipboard plaatjes. Ik haal deze meestal bij de Blokker of de Action. Ik heb hem al een tijd, maar ik zag ze laatst weer bij de Action liggen. Ze hebben ze in allerlei soorten en teksten, maar deze vind ik ook het mooist.
    Succes, groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hier nog even. Kan ik geen volger bij je worden?? Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mon dieu que c'est beau !
    Encore de belles idées.
    belle journée

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo eenvoudig, maar o zo mooi!!
    Fijn weekend, groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Margarita,
    Bij toeval ontdekte ik je blog. Smullen !!!! Wat een prachtige huis decoraties.
    Ik ben benieuwd in welke provincie je woont en of je ook workshops geeft of eventueel spullen verkoopt.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Simpel maar een prachtig resultaat!
    groetjes Yvet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zien er heel, heel lief uit! Leuk idee.
    Een fijne nieuwe week Margarita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I have visited Claudina's blog and it is really a very beautiful to visit.

    BeantwoordenVerwijderen