woensdag 17 augustus 2011

♥ Cone ♥

♥  Millas hem  ♥

12 opmerkingen:

  1. Mooi zeg.....schept meteen sfeer.

    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa die zijn zo leuk, ook om te maken, ik heb zelf een gemaakt met pasen, eitjes en nepgras erin, helemaal leuk!
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er weer schitterend uit. Groetjes Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Me encanta todo lo que haces, tienes un blog precioso. Desde España, Paloma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love how you have them all in a jar...very nice display!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als ik jou niet volg mis ik heel veel, gelukkig zit er een scrolltoets op. ik zie weer vele leuke ideeen en die hartjes liggen er nog steeds om te rijgen...hhihi het komt wel. bedankt voor je tips! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. "Als je je dromen laat uitkomen, inspireer je anderen"! Prachtig zeg. Ik ben gek op deze mooie zinnen.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen