woensdag 20 juli 2011

♥ Simplethings of Live ♥





Celestine Boutons
Wat kan een mens gelukkig maken?
Deze foto's daar krijg ik de kriebeltjes van.
Die prachtige eenvoud die geweldige mooie linnen stoffen.
Die labeltjes ♥.
heerlijk ik heb weer inspiratie genoeg om aan de gang te gaan.
Jullie zullen deze 2 weekjes niet zo veel van mij horen .
Ik en mijn gezinnetje gaan er lekker tussen uit.
Wel na een heel druk maar goed en mooi jaar ben ik er toch wel heel erg aan toe.
Lekker de natuur met man en kids.
Heel veel liefs en warme groetjes Margarita ♥

23 opmerkingen:

  1. Dear Margarita,
    Welcome as a folloser of my blog. I’m happy, you found your way from the Netherlands to me.
    The website of Zomerzoen that you mentioned in one of your last posts, is indeed fantastic. For your sons room, have a look here www.car-moebel.de, just für inspiration. I think the page is in German only, but the pictures alone are enough inspiration.
    Many Greetings from rainy Germany,
    Annette
    www.lollaswelt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margarita,
    Geniet van je welverdiende vakantie.
    En de post van vandaag is weer mooi.
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige en inspirerende foto's! Fijne vakantie gewenst en geniet ervan.

    Lieve groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet ervan en graag tot na de vakantie, want jij plaatst mooie en leuke tips... kijk maar bij mij. eindelijk mijn brocante kanten slinger af, nu nog de haartjesslinger..... fijne vakantie en groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een schattig blog! De foto's te bekijken maakt me ook gelukkig. Vooral de linten met de monogrammen en al die zachten kleuern...
    Groetjes, Nova

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel veel plezier op je vakantie!
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele fijne vakantie!
    Geniet van al het mooie dat je tegenkomt.

    Wat heerlijk toch dat jij voor ons de mooiste buitenlandse blogs opsnort, dank je wel!
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's.
    Vanaf nu volg ik je ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, door kan ik ook heel blij van worden,van al die mooie spulletjes.
    Prachtige foto's, echt genieten hoor.
    Nou voor jouw natuurlijk een hele fijne vakantie gewenst.
    Rust lekker uit en vooral geniet van alles en iedereen om je heen.

    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt mooi zeg!!
    en ik wens jou een heerlijke vakantie
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele fijne vakantie met je gezin.Groetjes Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De foto's zijn inderdaa prachtig, vooral de tweede met dat mooie labeltje....
    Een hele fijne vakantie voor jou en je gezin.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Have a lovely rest and look after yourself..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto's! Er staan altijd zulke leuke dingen op je blog...
    Fijne vakantie!

    Groetjes van Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi weer Margarita. Geniet je al van je vakantie? Hier is Marinus vandaag al weer naar zijn werk gegaan. We hebben het heerlijk gehad!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Piękny ten blog... Brak słów...

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Olá, que blog lindo, delicado.
    Sempre dou uma olhadinha e me encanto.
    Sou do Brasil e gostamos muito de artesanato. Se puder dá uma passada em meu blog que ficarei muito contente.
    http://natalparasonhar.blogspot.com/
    Rejane Menezes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geniet en veel plezier, dan geniet ik hier nog even na van al jouw mooie berichten..ik haal even mijn achterstand in ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O wat een mooi blog heb je zeg!! Echt helemaal top. Ik ga jou lekker volgen hoor. Hier kan ik veel inspiratie op doen.

    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen