maandag 4 juli 2011

♥ inspiratie♥







inspiratie

19 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n steen met bloemetje erop!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke inspiratie foto's!
    Bedankt voor het delen, ik heb alweer een idtje gezien waar ik mee aan de slag kan.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Margarita.
    Ik heb even genoten van deze, maar ook van je vorige posts.
    Erg leuke ideetjes.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke ideeën; ga snel even de bijbehorende link bekijken. Bedankt voor alweer zo'n leuke tip!

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig!!!!
    Heerlijke inspiratie!! Thanx
    Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's vooral die hartjes van de eerste foto helemaal top .....

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil je even zeggen dat ik steeds zo geniet van je logjes! Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi, die steen met knoop vind ik heel bijzonder, mar de anderen spreken me ook erg aan.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het was een raamwerk met inplaats van glas en lood helemaal met stukken kant... ja ik denk dat ze in blogland bekend staat als loesje... maar voor picassa nelleke
    liefs viana bedankt voor je snelle reactie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingen weer, ik heb alweer een hoop ideeen. Groetjes Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja zo ineens heb je dat he, komt er zo een beeld op je netvlies, van iets en dan maken je handen het verder af!
    Heel leuk bedacht!
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Momma your amazing! Love the wire flower and the doily bag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi,

    Wat een lieve eenvoudige maar mooie insiratie weer!

    lieve groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heerlijk om op je blog de foto's voorbij te zien komen, je weet de mensen te inspireren tot allerlei creativiteit,
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dit is de link van het raamwerk :)
    http://stipje.blogspot.com/2011/02/zo-iets-moois.html
    een hele fijne en mooie dag liefs Stip

    BeantwoordenVerwijderen