woensdag 13 juli 2011

♥ Gewoon lekker genieten ♥





Gewoon even genieten van mooie foto's
Heerlijk vind ik dat.
Zeker nu met dit regenachtige weertje.
Ik word daar niet echt vrolijk van.
Behalve dat het wel goed is voor ons tuintje.
Ik maak er vandaag een heerlijk lui dagje van.
Lekker een beetje in het huisje aan de gang.
Een beetje aan de knutsel.
het liefs zou ik vandaag gewoon lekker in me huispak blijven lopen .
Maar dat zal niet gaan met Lucia die maakt het helemaal niet uit of het nu regent of niet.
Ik wil iedereen een heerlijke dag toe wensen.
Liefs Margarita.

De foto's komen van het blog Delight die helaas niet meer bestaat

21 opmerkingen:

  1. Prachtige sfeerplaatjes, dit is inderdaad genieten ondanks het miezerige weertje,
    lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow margarita, ik zie nu pas hoeveel volgers jij hebt.... hihi inderdaad, het is weer voor lekker thuis te zijn met kop thee/koffie en de tijd hebben om iets te maken. Ik werk wel vandaag.... fijne dag gr Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag is het Paidjesweer, ja, zo noem ik het altijd hé..
    Lekker op de bank,plaid of quilt in de aanslag wel of niet in het huipak op de bank, haha
    Ga jij maar aan de knutsel en dan zien wij daar weer graag de foto,s van !!!

    groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende plaatjes ♥ Ja helaas regent het hier ook, jammer maar ja. ZO de post bezorgen dus regenpak maar aan.

    Fijne (luier)dag en groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze plaatjes laten je even het slechte weer vergeten ;)

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het weer is er ook naar om in een huispak te lopen. Gewoon lekker een beetje op de bank, thee erbij... kids die lekker rondkeutelen (hier is het al vakantie)...

    De foto's zijn inderdaad prachtig, jammer dat ze gestopt is.

    Een hele fijne relax dag, groetjes Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb ze idd eerder gezien, prachtige fotos! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er weer mooi uit.
    En ja,het weer is even niet veel soeps,hoewel de tuin er wel naar snakte.
    Maar wie weet,hebben we ergens volgende week wel weer zomer.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is zekers genieten met deze regenachtige dag. Die stapel met gehaakt kleedjes, wat leuk. Ik heb hier ook stapels met gehaakte kleedje, vele gemaakt door oma..
    Geniet!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi :D, en wat leuk die gehaakte kleedjes in lampvorm :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Come sempre una meraviglia!
    un abbraccio
    donata

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Always wonderfull Inspirations...
    GGLG Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie sfeerfoto's!
    En inderdaad knutsel weer, knutselen is leuk, maar een beetje zonneschijn in de zomer zou ook wel heel fijn zijn!

    Heerlijk om jou blog te lezen met van die mooie achtergrond muziek...

    ♥Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige plaatjes!!!
    Daar kan je eindeloos van genieten toch.
    Wat je huispak betreft.....gewoon aandoen hoor.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is je blog toch elke keer een genot om te bekijken! En dan borrelen er altijd weer nieuwe ideeen op in mijn hoofd. En wat is die eerste foto met die prachtige soupeterrine een plaatje...die soupeterrine zou ik zo kopen als ik hem tegenkwam. Een plaatje... Misschien kan ik zoiets leuks vinden in Frankrijk tijdens de vakantie wat daar op lijkt, ga ik me nu al op verheugen...
    Groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Как мне нравятся такие цвета!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Boa noite ! Adorei a primeira imagem que mostra a louça lindíssima. Eu gosto muito de rendas e bordados.Esses são realmente lindos, simples e delicados.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello, the first two photos are my work from my blog www.delightblog.blogspot.com. I'm glad you enjoyed them!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen