zondag 19 juni 2011

♥ vintage lace ♥

I L♥ve Lace
Klik hier om naar haar Shopje te gaan >>>>>

16 opmerkingen:

  1. Wat een knappe slinger !!


    Groetjes
    Eline DM*

    ps: kom zeker ook bij mij langs, en geef dan zeker feedback op mijn nieuwste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi..
    ..das ist ja eine wunderschöne Idee..
    LG
    Gina ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie blog. Ik volg, volg je terug *puppy oogjes*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lLUK IDEE EN BEDANKT VOOR AL DIE TIPSSSSSSS, WAT SURF JIJ VEEL ZEG. STEEDS WEER NIEUWE IDEEEN. IK MOET DIE HARTJES SLINGER NOG UITVOEREN. HIHI FIJNE ZONDAG! GR PAULA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi...ik zag dat je als volger hebt aangemeld van mijn blog......leuk.......dus kom ik nu ook bij jou kijken. Wat heb jij een mooie blog....ziet er prachtig uit.....heb je je al aangemeldt voor mijn Give-Away ? Kom maar kijken :) Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat is wel een heel mooi stukje kant hoor heel apart heb ik nog nooit gezien ...

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig idee!! complimenten. Erg mooi gemaakt!
    liefs, KJ & C
    24homes

    BeantwoordenVerwijderen