donderdag 30 juni 2011

♥ Tuin verlichting ♥







Karin Lidbech

22 opmerkingen:

  1. erg sfeervol hoor......!!....liefs Ria...xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely gorgeous!!!! So delicate and ethereal, perfect for a summer night's dream!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this post I have always wanted to have an evening party with candles but in Alaska with all our daylight forget it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat enorm leuk bedacht allemaal ....

    Fijne avond ... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super gezellig....allemaal in eigen tuin?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love it ! This atmosphere with candles is beautiful...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een sfeervolle plaatjes erg leuk voor de zwoele zomeravonden.

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat worden gezellige zomeravonden.

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En dat we maar lang buiten kunnen zitten, gezellig hoor in je tuintje.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi, en leuke ideeën....goed om te onthouden.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Boa noite! linda iluminação muito criativo, gosto muito de castiçais e decoração.
    Att: Dorath,

    http://jaitoutsimplement.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke tuinideeen! Geweldig!
    Hoe gaat het met je Margaritha? Heb je al bijna vakantie? In ieder geval alvast een heerlijk weekend!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig Margaritha!
    Gaat het goed met je?
    Fijn weekend!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die drijfkaars meem ik mee voor de verjaardag van mijn dochter, leuk met bloemen erom heen. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi deze tuinverlichting.....fijne dag nog...groetjes

    Ps!mooie inspiratieblog trouwens....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ...che meraviglia queste composizioni luminose ... mi piace il tuo blog, se ti va passa da me ... ciao ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke ideetjes. Die emmer gevuld met bloemen én kaart, ik vind het helemaal super!!
    Fijn weekend ☼
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooooi!!!
    Ik ga je blog volgen ;)))
    Enne, leuke muziek heb je erbij!
    Adèle is leuk!! Mooi!!
    Fijn weekend nog verder!
    Groetjes van Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi margarita,
    ik was het raam werk van nelleke aan het zoeken ik dacht dat dit bij jou erop stond... maar ik zie het niet meer ? of was dit niet bij jou !! sorry blond.... groetjesss Viana

    BeantwoordenVerwijderen