woensdag 1 juni 2011

Oude sleutels

Ik vind het echt super deze hanger met oude sleutels.
voor meer moois kijk maar op haar blog Le Bianche Margherite

Even wat anders.
Ik heb zo veel problemen gehad met mijn blog.
Eerst was ik mijn lijst met volgers kwijt.
toen ben ik wel bijna 3 maanden mijn lijst met de blogs die zelf volg kwijt geweest.
En nu kan ik ook geen reacties meer geven op andere blogs:(
ik hoop dat dit snel weer anders mag zijn.
Dus lieve allemaal ik kan gewoon even niets meer van me laten horen.
Liefs Margarita

18 opmerkingen:

  1. Hello Margarita!
    Too many problems with blogger also for me!!
    Thank you for the kind words and for the link!
    kisses
    Donata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margarita,

    Er zijn er meer die dezelfde problemen hebben, ik ben ook mijn lijst met volgers kwijt en kon ook niet reageren, maar nu ik het 'vinkje' bij aanmelden weggehaald heb, lukt het wel weer.
    Een super hanger! Leuk idee.

    Fijne dag!
    Groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zijn er een heleboel die dat de laatste tijd gehad hebben. Sommige hebben zich eerst even afgemeld en toen weer aangemeld. En andere zijn van internet-dinges veranderd van Internet Explorer naar Chrome of zoiets.

    Succes!!

    Inderdaad een prachtig blog. Ik hoop dat snel alles oplost en je niet te lang weg bent, want we missen je inspiratie hoor!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,ook ik heb steeds problemen.Vervelend he.Ik heb ook het vinkje bij aanmelden weggehaald en nu gaat het beter.
    Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja blogger is echt helemaal van slag. IK kan en kon steeds berichten achterlaten, maar veel hadden/hebben hetze/fde probleem. Hoop dat het snel over is. MOOI die sleutels zo, apart idee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks so much for being a new follower on my blog! I'm delighted to see new faces, because they lead me to their own blogs that I might not have found before! Yours is one of those, and I'm excited to find you! I have some catching up to do in exploring new blogs, but from what I've seen on yours so far, I'm going to have a lot of fun seeing your pictures.
    Hope you have a wonderful day, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee bedankt voor de tip ik heb namelijk nog wat oude sleutels liggen en ga vanmiddag naar de kringloop dus ga gelijk opzoek naar een oude deksel .

    ik kon ook nergens reageren maar heb nu chrome inplaats van internet explorer en dat werkt ook goed zoals je ziet .

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Margarita,
    De sleutels zijn inderdaad geweldig. En voor wat betreft de problemen in blogland, ik heb het zelfde ervaren. En het is inderdaad wat Jolanda zegt, als je het vinkje bij aanmelden weghaald kan je weer reacties achterlaten.
    Succes.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi margarita jaaa vervelend he, ik heb ook het vinkje weg gehaald en nu kan ik een reactie plaatsen .... maar dagen kon ik niets erg vervelend.. ik hoop dat het snel word opgelost... fijne week viana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja, die problemen met blogger. Volgens mij hadden veel mensen hier last van. Ik ook. Vond het best storend. Maar nu lukt het geven van een reakties wel weer gelukkig. Wel zo gezellig. Leuk idee van die sleutels. Laat ik nu net een oud blikje met kleine, oude sleutels van iemand gekregen hebben. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi die sleutel(hanger):))
    Een heel mooi object zo.
    Die problemen zijn heel vervelend, hoop dat het snel opgelost is.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, eindelijk lees ik over blogproblemen! Ik loop al tijden te klungelen, echt mega vervelend. Mis alle blogs, kan ook niet kijken. Nu wel even, maar kan zomaar weer over zijn. En er is zoveel moois te zien! Zoals bij jou!
    x
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee met die sleutels. Ben blij te horen dat ik niet de enige ben met die bloggers problemen. Het vinkje weghalen werkt gelukkig erg goed. Groetjes Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello Margarita,

    you have a beautiful Blog and Mops !

    I also have a Mops :o)

    Many greets from Vienna
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So beautiful things I see here. I'm excited!

    I hope the Sunday will be beautiful for you!
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dezelfde problemen heb ik gehad en alleen het slecht geven van comments is nog een probleem , dus moed houden maar .
    Ik denk weleens er zijn te veel bloggers , het systeem kan het niet meer aan .
    De foto met sleutels aan een deksel vind ik erg leuk , wil het op mijn manier doen met oud bestek .

    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen