woensdag 29 juni 2011

♥ love for food ♥



We zijn er elke dag mee bezig.
Wat gaan we eten,wat word het vandaag.
Ik ben zelf de afgelopen jaren heel bewust bezig met wat komt er op tafel.
Ik vind het heel belangrijk dat het gezond eerlijk en gevarieerd moet zijn.
Maar ook moet het altijd weer een feestje zijn .
Dat heb ik van huis uit meegekregen.
Heerlijk gezellig om aan tafel te gaan.
Zo lekker met elkaar onder het eten vertellen wat de dag ons heeft gebracht.
je ziet iedereen genieten .
Toch blijf ik het wel heel moeilijk vinden van wat gaan we er vandaag van maken.
hebben jullie dat ook?
Dan zou ik ook maar op het blog van Cannelle et Vanille haar blog gaan kijken.
jeetje wat een feest is dat .
Wat ben ik blij haar blog te hebben gevonden en wil dat dan ook weer met jullie delen.
De foto's zeggen wel genoeg.
prachtige receptjes staan er op lekker genieten dus .
heel veel liefs en een hele mooie Woensdag.
Liefs Margarita ♥

10 opmerkingen:

  1. Precies wat ik ook van huis uit heb meegekregen en nu bij mij gebeurt. Ik kook altijd, hoelaat het ook is en het is inderdaad mijn rustmoment met aandacht voor mijn meiden. heerlijk! Tips heb ik nog nodig, want ik houd van gezond, dus ik ga kijken. goede tip weer... groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor de TIP en het delen!!!

    Ben bang nou ik op dat fantastische blog terecht gekomen ben dat ik alleen nog maar blijf kijken en kijken......en hélemaal alles vergeet...ook wat we zullen eten vandaag,hi,hi:-)

    Fijne dag!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's van eten bijna te mooi om op te eten .... ik ga ook zeker op
    dat blog kijken bij de heerlijke recepten.

    Fijne dag .... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk je moet ook maar is bij Photo-copy gaan, daar staan ook super gerechtjes op.

    Groetjes
    Eline DM*

    Ps: kom zeker ook is kijken naar mijn blogje, en laat dan ook wat feedback achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er inderdaad erg lekker uit.
    En zo'n rustmoment,dat zijn elke dag gouden uurtjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige fotografie! Deze zet ik bij mijn favorieten, erg mooi.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat je dit met ons wilt delen Margarita. Ik hou er ook van om gevarieerd en zoveel mogelijk gezonde produkten te eten en natuurlijk aan een mooi gedekte tafel.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. these dishes looked out of this world good!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er lekker en gezond uit.
    Je hebt een leuke blog.
    Groetjes,
    Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige fotos. Bij ons is het niet altijd gevarieerd op tafel. Mij zon eet maar rijst en makaroni, liefst zonder drupeltje saus. Behalve dat hij lust maar zalm, dus veel keuze heb ik niet...

    Als je houd van mooie fotos van voedsel moet je naar deze blog kijken http://www.tarteletteblog.com/

    Groetjes,

    Marysia

    P.S. Sorry voor mijn Nederlands, het is mijn derde taal...

    BeantwoordenVerwijderen