vrijdag 17 juni 2011

♥ Dol op Labeltjes ♥



Ja weer een post over die zoete labeltjes.
Sorry maar ik kan er werkelijk geen genoeg van krijgen.
En ik weet zeker de meeste van jullie ook niet.
Ze blijven gewoon leuk en zo handig.
Wat ik ook zo ontzettend leuk vond was deze mooie pastel kalender en die is ook gratis te downloaden.
en nog veel en veel meer op deze geweldige site van Creature Comfort.
Wel wil ik jullie even waarschuwen want je raakt niet uit gekeken .
je komt de leukste mooiste liefste labeltjes Tags kalenders enz enz tegen.
Liefs Stipje  ♥

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige blog heeft ze en ik ben ook dol op labeltjes,zo leuk voor aan een cadeautje,fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zijn ze!!
    Dankjewel voor de link.

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love creature comforts and its free printables!!! wish you a lovely weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super die kalender !!! Altijd leuk dat soort cadeautjes, Liefs Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoog wow gehalte ;-))
    Ik zet hem gelijk bij mijn favorieten, dank je voor de tip!
    Fijne dag, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klopt helemaal....ik klik de link aan....
    en ben zó een uurtje verder....wat is dat een leuk blog zeg!

    En ik kan er niet overuit dat je al die schattige labels en andere creative tips....hélemaal voor nix krijgt en mag gebruiken zonder je schuldig te voelen of op de vingers getikt te worden dat je aan spullen van 'n ander zit.

    Ga straks eerst eens even wat papier halen van dikkere kwaliteit dan gewoon printpapier.

    En dan te bedenken dat ik zondag nog best veel euri's uitgaf aan plak etiketten, maar dit is vele malen leuker en je moet er zelf ook nog iets voor doen dan enkel je beurs opentrekken;-)

    Dankjewel voor de TIP van de week!!!

    Fijn weekend en lieve groet!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk allemaal ... ik ben ook even naar die site gegaan .. ga ik zeker nog
    een keer naar terug zo leuk ... dank je voor het delen ...

    Fijn weekend ... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt geweldig, heb hem meteen uitgeprint en hij gaat op een mooi plekje hangen.

    Zomergroetjes Pieternel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik gebruik altijd labels aan mijn cadeau's... staat zo af!! gr Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke labeltjes weer. Ik heb de link aan geklikt en inderdaad je raakt niet uitgekeken, echt helemaal leuk. Groetjes Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Perfect om op deze vrijdagavond dan maar eens te snuffelen op die site. Dank je wel voor de tip :D

    Fijn weekend, liefs Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn inderdaad ENIG! En ook ik kan er geen genoeg van krijgen hoor :)
    Bedankt voor het delen.

    Groetjes
    Ghanya

    BeantwoordenVerwijderen