woensdag 8 juni 2011

Das Büh und die Lillypookze




~~~~~~Das Büh und die Lillypookze~~~~

11 opmerkingen:

  1. Vooral die eerste foto vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de teksten met transferpapier (Hema) op de stof gestreken. Let er dan wel op dat je in spiegelbeeld werkt. Pas geleden wel de tip gekregen dat iemand rechtstreeks op stof print (stof met lijmspray op papier plakken) maar dat heb ik nog niet gedurfd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie foto's heb je weer gevonden! We genieten er weer van hoor!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Margaritha,
    het ziet er weer prachtig uit! Wat heb je toch veel mooie blogs he! Dankzij jou kom ik op de mooiste, dank je wel daarvoor!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar haal je ze toch steeds vandaan.
    Dit Blog is ook weer prachtig.
    Dankjewel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. door dat ze op mijn blog reageerden heb ik deze blog vorige week ook ondekt,echt prachtig,keek mijn ogen uit!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eerste foto is prachtig, ga even kijken op dit blog!!!
    Fijne avond, groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar haal je toch steeds die mooie foto's vandaan. Deze zijn ook weer erg mooi. Groetjes Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,
    Wat heb je een superleuke blog. Kan ik je ook ergens volgen??
    Kan hier heel wat leuke ideetjes weghalen.

    Groetjes,
    Kethy

    www.kethy-frutsels.blogspot.com (ben nog maar net met een blog begonnen).

    BeantwoordenVerwijderen