maandag 20 juni 2011

 L ♥ve Garland

9 opmerkingen:

  1. hoi wat een een lieve slinger met die hartjes groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukkie !! ...fijne week liefs Ria...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk ! Waar vind je toch al die leuke dingen !?
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, maar deze sla ik over, vandaag grote hartjesponsen besteld... om een slinger te maken en ik ga zeker voor die romantische kleedjesslinger. ik heb er niet een paar gehad! bedankt !! gr Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is heel mooi. Ga ik een keer maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat en leuke slinger met al die hartjes, echt geweldig. Groetjes Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk, ga ik zeker keer maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen