woensdag 18 mei 2011

Zo leuk




~~~~Grace and Light Studio~~~~

24 opmerkingen:

  1. geweldig, wat een supergoed en supersimpel idee! Fantastisch.
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Zo simpel!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee zeg! Ik denk dat jij de verfafdeling van alle bouwmarken onveilig maakt:P

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoihoi,

    Ik had ze ook al voorbij zien komen, leuk leuk leuk hè. Wat een groots effect met zo'n simpel idee. Gaaf ook zo'n hartjes stans...hebbe hebbe :-))

    Doei.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee en ook zo leuk.... dit ga ik zeker onthouden!!! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo simpel en toch heel erg leuk. Dit kun je met meerdere ponsen doen. Groetjes Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee . Fantastisch ♥♥♥
    Wens je een leuke avond . Groetjes Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach...wat LIEF!!!!! Zo simpel en toch ZO mooi! Kom maar op t idee! Leuk hoor...ziet er vast ERG vrolijk uit bij je thuis!!!
    Groetjes Tante Trijns

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eenvoudig, maar zo leuk en vrolijk!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk.
    Je pakkertje is aan gekomen.
    Erg leuk dank je.
    Vond vooral het roodkapje band en de stoere piraten stof super.
    Alles krijgt wel weer een bestemming.
    Groetjes en nogmaals bedankt.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat je al niet kan doen met kleurenstaaltjes van de verfwinkel..... Super leuk.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk gedaan kan je ook in dat zelfde papier als je leuke vlinder doen dat lijkt me ook supper leuk groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En heel goed idee.
    En de hartjesstans is top !
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is gweldig dat is echt
    van niets iets maken !!
    Mijn motto !!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wonderful!! Your blog is so lovely!!
    have a great weekend
    lieve groetjes
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Welkom nieuwe volger-leuk-leuk-leuk. En wat een mooi blog heb je! Super. Dat wordt genieten. Tot volgs dan maar en een inspirerend weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve hartjes.
    En een orgineel idee,trouwens.

    Fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een goed idee zeg!!! Erg leuk en ga ik zeker onthouden!!

    Groetjes, Debbie

    http://www.handwerkenzo.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful idea and so quick to make.Love it ciao Alison

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit ga ik onthouden voor als ik mijn lief weer eens wil verassen :D

    Liefs Samira

    BeantwoordenVerwijderen