donderdag 12 mei 2011

eline pellinkhof






Zijn ze niet prachtig die stenen bestempelt met de stempels van eline pellinkhof.
Ik ben helemaal weg van haar stempels haar boek en eigenlijk alles wat ze uitbrengt.
ik ben dol op het bestempelen van alles en nog wat stofjes papier eigenlijk waar je maar op kunt stempelen.
deze foto's'vond ik erg mooi om de eenvoud .
stenen gewoon uit de tuin of uit het park.
ik vind het zelf erg leuk om met stokken  en stenen te werken.
je kunt er zo veel mee doen.
neem eens een kijkje op het blog van eline pellinkhof
een blog vol ideetjes en inspiratie
echt genieten dus.

24 opmerkingen:

  1. Красота необыкновенная получилась!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker prachtig. Ik vind van haar ook zoveel mooi. Ook de stofjes die ze ontwerpt!

    Alles heeft bij haar ook van die mooie frisse tintjes. Heerlijk om naar te kijken.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! Ik zal haar blog eens bekijken.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb juist vandaag een paar stofjes gekocht.
    Je pakketje is onderweg.
    Hoop dat je het leuk vind.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn leuk zeg!!!
    Ga gelijk even bij haar kijken.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad,hele leuke ideetjes.
    En wat een lieve mooie steentjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er leuk uit.
    En inderdaad de site van Eline is erg leuk.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet prachtig uit . Leuke ideetjes .
    Groetjes Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ale cudny pomysł z tymi kamyczkami!!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, super zijn haar stempels hé? Ik heb ze ook allemaal.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend mooi, op die stenen komen de stempels zo goed uit, een geweldig idee.
    Alles is i.d.d. leuk, je kunt er zoveel kanten mee op.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee. Mooi om cadeau te doen en zelf te houden. Ik ga ze zeker een keer maken.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eline, altijd goed. Dat is genieten bij haar en bij jou. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HI MY FRIEND I LOVE YOUR POST...XO...SANDRA

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk haar boek.
    Ben benieuwd naar het nieuwe boek.
    Is je pakketje al aan gekomen?
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je ze mooi vind.
    Ik ga heel nieuwschierig de brievenbus in de gaten houden.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi ja de stempels zijn heel mooi ik heb ze zelf ook
    je kunt er zoveel leuks mee doen
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooi, de stenen lijken opeens vederlicht en zo weg te kunnen vliegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi zeg die stenen, ik krijg zin om zelf aan de slag te gaan!
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben ook gek op stempelen!!
    Ik vind de stenen prachtig!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg lief van je, dank je wel! Ik zag ineens heel veel bezoekers via jouw blog:) Leuk!!
    X Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuk dit zeg. Ik heb zoveel stempels enzo omdat ik altijd gescrapt hebt, alleen de laatste jaren niet meer zo. Zou het dan toch weer eens moeten oppakken als ik dit zo zie :)

    Fijne zondag nog! lieve groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou toevallig heb ik afgelopen week ook wat stempels op stenen gemaakt. Ik had eens wat stenen mee genomen uit Italie.
    Ik heb van een aantal stenen een bol gemaakt en op de overgebleven stenen heb ik een stempel gemaakt.
    Zal er eens een blog aan wijden.
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen