woensdag 13 april 2011

t'hippe Huisje



t'hippe Huisje

32 opmerkingen:

  1. I like your idea. You have great ideas everyone a winner. I like your background with lace .Is it your own idea or is it available to all.Ciao Alison

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great idea...I love these colours...
    GGLG Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ben ik blij je blog te hebben gevonden, zoveel leuke ideeen!!
    greetz from tiz!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nelleke,

    Wat ziet dat er geweldig uit,fietsen met een mandje,hoe verzin je het!

    Lieve groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een heel origubeek idee. super

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vind heel erg leuk maar dan voor een kinder kamer! wat een gafe muziek!!! Liefs Barbara.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een heel gaaf en creatief idee. Een fietsmand aan de muur.


    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was er gisteren al geweest, maar wat een superidee!!

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi, wat grappig bedacht!

    Liefs Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, leuk hé...die had ik al gezien. Fijne avond, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi leuk hoor ook die kleurtjes
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super gaaf zeg.....
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Via de site van José kwam ik deze site. Je hebt er echt geweldige dingen op staan. Ik blijf je zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Margaritha.
    Ik dacht dat ik al gereageerd had op dit leuk idee. Ik laat het mijn dochter zien want zij is bezig met haar nieuwe kamer. Alleen wil zij het dan in het paars.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo iets verzin je toch niet !!
    Dat was leuk bij ons in de
    kantine geweest !!
    Ik vind het een leuk idee.
    Fijne dag
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een superleuk idee en de kleur is ook zo prachtig. Hoe bedenk je het allemaal.

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  17. That is totally adorable.
    Suz/USA

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mag ik je vragen waar je die stickers kan kopen? of maak jij ze zelf? of geschilderd? ben er helemaal weg van namelijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. @Mirella als je op de link onder de foto klikt kom je op het blog waar ze vandaan komen.
    ze heeft een webwinkel waar je ze volgens mij kunt kopen.
    Lieve groetjes Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Que preciosas canastas! en esos colores! saludos, Rose marie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat geweldig die fietsen!!!
    Hebben hebben hebben hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. deze fietsen, geweldig......., wat een ludiek idee

    BeantwoordenVerwijderen