vrijdag 1 april 2011

Krans


~~~~Alisa Burke~~~~~~

11 opmerkingen:

  1. prachtig:)) wat zou dat ook een mooi huwelijkskado zijn!

    fijn lenteweekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi teer kransje... mooi hoor!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die had ik al gezien! Prachtig hé?
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die heb je super mooi gemaakt!!
    Je brengt me op een idee!!
    Een zonnig weekend
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he wat een supper leuke krans veel werk aan gehad denk ik ik was ook met een krans bezig een paaskrans doe morgen denk ik even op mijn blog fijn weekend groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb je die zelf gemaakt? Vind hem mooi
    fijn weekend
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. BEAUTIFUL you are very talented Ciao Alison

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning - I love what you do and your blog is simply adorable
    Have a super weekend
    A xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh so pretty.
    Thank you

    blessings
    barbara jean

    BeantwoordenVerwijderen