donderdag 21 april 2011

French Farmhouse 425


15 opmerkingen:

  1. Fantastische foto's en sfeertje.
    Fijne paasdagen, geniet van alles en iedereen om je heen.

    Warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorei o blogue. Obrigado pela partilha.
    Pascooa Feliz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. Dat ga ik onthouden. Thanks for sharing!
    Fijn paasweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig pláátje.... zo sereen en eenvoudig door dat rood erbij... héél mooi!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat staat dat leuk die blommen in de zak-tas.
    Hele fijne Paasdagen Margarita.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Margarita en fijne Paasdagen gewenst. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh! I'm so happy for your visit: you have so a wonderful blog just how I like!
    Hugs,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo eenvoudig , maar zo mooi!!!
    Ik geniet weer.

    Groetjes en fijne paasdagen.
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Margarita,

    Wat een mooie blog. Bedankt voor de tip! Fijne paasdagen!

    lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Margarita,
    ik kom je even goedepaasdagen toewensen!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had meteen maar in de essyshop gekeken voor die tassen. Ik vraag me af of ze zelf te maken zijn, lijkt me wel wat een grote bos bloemen hangend aan de deur :D Dank je wel voor het delen.

    Liefs Samira :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love your beautiful blog full of inspirations!
    Baci!
    Donata

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bom dia!

    This is so beautiful dear Margarita.

    Have a very happy Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen