donderdag 17 maart 2011

Shabbylishious



~~~~~~Shabbylishious~~~~~~

21 opmerkingen:

  1. Ohhh...wat zijn dit leuke eieren!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig die eitjes !!!
    Maar ik ben helemaal nog niet met Pasen bezig dan gaat de tijd zo snel hé.

    Groetjesss
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke eieren...super "Eierig" gr. Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatige eitjes heel leuk gedaan liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk!! en schattig met dat kantje!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat een schattige eitjes zo met dat kant.Ik versier weinig met pasen ,maar als ik zoiets leuks zie ga ik toch twijfelen
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Origineel idee zeg! Wat je al niet met muziekstukken kunt doen :-)

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh....wat een prachtige foto, heerlijk al een beetje dat Paasgevoel Margarita.
    Gaat alles goed met je?
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. muzikale eieren, dat moet mooi klinken met pasen, schattig.

    groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi, net weer even iets anders. Knuf, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. How cute. I have made eggs with fethers from my roosters. A litte more rustic but but :))
    Have a nice evening.
    Randi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hei :-)

    Lovely eggs :-) Can you add the translater on your blog? Cause it would be nice to read too :-)

    Have a nice weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Per toeval kom ik op je blog terecht.
    Wat een enige foto's heb je er op staan, leuke blog.
    Ik wil je wel volgen , maar ik kan je lijst met volgers niet vinden of ligt dat aan mij?

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een pracht eieren!!
    Super mooi met die blad muziek.
    Wat een idee .
    Een fijn weekend
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very Shabby!! Love your blog so pretty !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love the Lampshade hanging, with all the color...so cute..very creative.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. J'aime
    J'aime
    J'aime

    Lisou
    Small Sewing Box
    Kiss from France

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is gewoon super cute!!! Ga gauw even op je linkje kijken!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen