zaterdag 19 maart 2011

Lucia ons Mopsje

Is het geen moppie?
Het is Lucia ons mopsje.
We waren zo blij dat we haar nu eindelijk mee naar huis hebben mogen nemen
Toen ik haar op pakte en tegen mij aan hield schoot ik gewoon even helemaal vol.
Ze kroop dicht tegen mij aan en was meteen helemaal rustig .
Onze Kater Goegje is zelfs helemaal weg van haar.
hij is zo voorzichtig en toen ze lag te slapen tikte hij heel zachtjes met zijn pootje op haar kopje.
Dat was echt zo ontzettend mooi om te zien.
Wij zijn helemaal in de wolkjes.
Heel veel liefs En voor iedereen een heel mooi weekend.
Knuffies Van Margarita en Lucia

44 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, ik ben ook een enorme dierenfan, en ik weet dat wordt genieten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben helemaal weg Margarita van Lucia jullie mopsje. Wat een schatje en wat is ze mooi. Is het een Frans buldogje of...??
    Ja, wat geeft dat een gelukkig gevoel he als je haar eenmaal in je armen hebt. Ik ken dat. Wij hebben sinds 6 weken een chihuahua....zo'n bijdehandje maar zo lief. Ik hoop nog veel van Lucia te lezen...heerlijk.
    Fijn weekende, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHH WAT EEN SCHEETJE!!!! Jullie weekend kan niet meer stuk. Geniet er maar lekker van en geef jullie mopske maar een aai over haar bol van me

    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat een ontzettend lief schatje, wat zullen jullie daar een plezier van hebben, genietse he meid!

    Liefs, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your dog is adorable !

    Have a beautiful weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your doggie baby is so sweeeeeeeeeet..
    LG
    Gina ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze is mooi en vast ook heel lief. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisgenootje. Mooie naam heeft ze trouwens, ik heb ook een huisgenootje dat zo heet :)

    Hartelijke groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo

    Je kent me nog niet,maar ik lees je al enkele dagen
    En nu ik dit lieve koppie van je mopsje zie,met de mooie naam Lucia,moet ik toch wel even reageren.
    Ook ik heb een mops,in dezelfde kleur.
    Genaamd Molly.
    Ze wordt volgende maand tien.
    Mopsjes zijn zeer aanhankelijk en sociaal...echte mensenhondjes.
    Ook zijn ze komisch en heel erg lief.
    Ik weet zeker,dat het gaat lukken,omdat mopsjes zijn zoals ze zijn.
    Op mijn Blog heb ik een verhaaltje van onze mops staan.

    Heel veel geluk en liefde met Lucia.

    Fijn week-end.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje en die puppies ruiken zoooo heerlijk naar puppy;)
    Hier in ons dorp is ieder jaar Mopstreffen, ik ben er zelf nooit geweest , maar het moet wel erg leuk zijn.
    Geniet er van en een heel fijn weekend,

    Groetje Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een poepie leuk dat je hem nu mee mocht moch nemen naar huis geniet er maar lekker van liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He wat een scheetje
    wat een heerlijk
    beestje!
    Wat me opvalt is
    dat bijna alle
    bloggers een hondje
    hebben.
    Het hoort bij onze
    levens stijl denk ik!
    Veel geluk met het beestje
    en zorg er goed voor!!
    Hij mag best komen
    logeren net zo als
    Trudie hondje Dessy!!
    Fijn weekend Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach Margarita wat schattig! O heerlijk zo'n klein beestje erbij. Geniet er maar heel veel van, hondjes zijn zo verschrikkelijk leuk!
    Fijn weekend verder! Ben je trouwens al weer goed opgeknapt?
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve en leuke reactie's.
    Ja ik kan gewoon niet uitleggen wat ik voel van binnen.
    6 jaar geleden was het dat mijn hond Roxy overleed wat was dat een gemis.
    ze was me maatje al 14 jaar.
    ze was zo ontzettend lief en ik nam haar echt overal mee naar toe die schat.
    we hebben 3 jaar geleden een kater uit het asiel gehaald.
    het klikte meteen.
    hij brengt en haalt de kindjes uit school en staat echt bekend in de buurt.
    een beestje vol humor en gezelligheid.
    maar we miste toch een hondje.
    en ik wilde eigenlijk altijd al een mops.
    en nu is ze er dan ons mopse meisje.
    even nog antwoord op de vraag van @Makkie.
    Ik voel me zo ontzettend goed.
    Het was wel even wat hoor.
    maanden lang pijn en die vreselijke aanvallen het hield niet op.
    Maar dat is gelukkig niet meer:).
    Liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhhhh....wat een scheetje zeg...daar smelt toch iedereen voor! Zie dat lieve toetje toch!

    Heel veel plezier met Lucia, ze komt in ieder geval in een heel warm nest!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach, wat een schattig diertje... Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal blij van wordt!
    Fijn zeg, dat je je nu weer zo opgeknapt ben en goed voelt! Het is inderdaad zó pijnlijk (zei ze uit ervaring ;-) )

    Fijn weekend! Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schatje, heerlijk om mee te knuffelen.
    geniet ervan

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje! Lees net je reactie hierboven; fijn dat het zo goed met je gaat.

    Nog een fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zullen jullie blij zijn met nog zo'n lieve knuf erbij, eerst die lieve poes, nu deze lieverd.Mensen zeggen weleens dat het handenbindertjes zijn maar toch, voor geen goud zou ik onze lieve hond willen missen.
    Genieten jullie maar heel veel van jullie Lucia.

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met zo'n mooie dame! Wat een mooie naam ook. Ze ziet er heel erg lief uit. Ik kan me voorstellen dat je gelijk dol op haar bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, verkocht, wat lief! Succes en knuffel ze, fijne avond, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat fijn te lezen dat het weer goed met je gaat. En gefelciteerd met zo'n grote schat. Wat een lieverd. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi wat een scatje om te zien heerlijk zo klein he
    geniet er lekker van het zijn net kleine kinderen
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ben helemaal verliefd.... ooohhh wat een schatje, ze is zeker een hartediefje want mijn hartje heeft ze al! Van mij een lieve knuffel voor Lucia en natuurlijk ook voor jou X Cin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geniet van deze heerlijke babyhond!
    Knufs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoe lief....echt een moppie!!! Geniet ze van de aanwinst en gezins uitbreiding!!
    -X- Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ach, wat een scheetje. Zou je toch de hele dag mee op de arm kunnen zitten. Veel geluk met jullie kleine mopsje lucia.
    Fijne zondag gewenst.
    Lieve groet Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schatje! Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een schatje zeg!!
    zo een wil toch iedereen wel.
    ik in ieder geval wel.
    hele fijne zondag nog.
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd, ze is een dotje!
    Hondjes, lammetjes, kittens, babies!...tis weer voorjaar ;)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ohhhh.....lieve Margarita, wat een schatje. Je smelt toch gewoon als je dat lieve koppie ziet. En dan die onvoorwaardelijke trouw, dat vind ik zo bijzonder.
    Veel geluk met jullie kleine Lucia.
    Liefs Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. tienes un carlino!! como mi gordito :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ohh wat een schatje is ze ,en dat verhaal over de kater die even voorzichtig op haar koppie tikt ,nou dan smelt ik hoor.Geniet maar lekker van de diertjes
    Fijne week.liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Aaaaaaaaaaa wat een heerlijke knuffel
    Wat zal je er gek mee zijn
    Hoop dat het goed blijft gaan met je kat,zo lief he

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  34. O wat een schatje.
    Nu heel veel genieten van haar.
    Fijne week Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schat, dat koppie. Nu heb ik vandaag een post aan je opgedragen maar misschien had ik deze beter Lucia kunnen noemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mijn vriend en ik wilden eerst een shar pei, toen bleek als die groot was dat die wel heel groot zou worden, toen wilden we een chou chou maar die moeten niet zo super kindvriendelijk zijn allemaal en dat is met mijn werk wel gewenst..nu staan we er samen achter dat er een mopsje moet komen ... vind ze zo leuk en aandoenlijk. maar nog even geduld voor een groter huis, leven nu al met 3 katten en hij moet wel de ruimte hebben :)
    Super veel plezier met jullie schat!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Goeiemorgen,

    Wat een lieverdje zeg, ik snap dat je vol schoot toen ze dat lijfje tegen je aan drukte.
    En de poes zal zich wel ontfermen over haar.
    Een fijne dag gewenst hoor en ik hou je blog in de gaten hij is erg mooi! tot horens.

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  38. o wat een schatje,ik vind een mops ook zooooo lief
    groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lucia is zo schattig !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  40. oh wat een scheetje,en geniet er lekker van, want voor je het weet zijn ze al weet groot.

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi,

    Wat zijn ze schattig, wij mogen eindelijk na 9 weken wachten, morgen onze halen. Beige mannetje die we Bobbie gaan noemen (heet volgens de stamboom Terence).

    Groetjes Pieternel

    BeantwoordenVerwijderen