woensdag 30 maart 2011

Leuk idee



~~~~~~La Fleur Blanche~~~~~~

17 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit !!
    Het kistje vind ik ook
    erg leuk mooi hoor !!
    Fijne week
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P.S. leuk dat je volger bent
    geworden! Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk met dat muziekpapier,
    volgens mij stond zoiets ook in de JDL.
    Heel sfeervol, mooi dat houten kistje ook!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk sfeertje. Mooi die potjes met muziekpapier. Ik had je muziekpapier beloofd bedenk ik opeens. Komt jou kant op. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er inderdaad gezellig uit, maar hoe krijg ik van muziekpapier zulke mooie potjes??

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee...als je bij deze potjes in de buurt bent, ga je vanzelf zingen :)!

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat leuk gedaan...gezellig die muziek bladen om een potje, mooi gemaakt! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Simpel is vaak het leukst!
    Heb zelf nogal het handje van veel en vol...ach ja ieder gek het zien gebrek.... zeggen we hier in de achterhoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk weer allemaal!

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo kun je je potjes telkens weer een nieuwe look geven, afhankelijk van het papier dat je gebruikt. Simpel eigenlijk, leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi en ook de combinatie met de leuke tekst op je kistje, het geeft zo'n heerlijke sfeer.

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad een schattige tip! Leuk, dankjewel!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is zeker een goed idee!Een muzikaal plantje....ik zie een foto van mijn blog op jouw blog...wat lief zeg!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat jij je bij mij als volger hebt aangemeld. Zo heb jouw blog ontdekt. Wat een geweldige ideeën heb je verzameld. Ik kreeg meteen zin om aan de slag te gaan.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ciao! Bellissima idea,anche io ho creato i vasi molto simili con le fotocopie dei spartiti e delle vecchie lettere.Bacioni da Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. such a cute idea!! you are really talented!

    BeantwoordenVerwijderen