dinsdag 8 maart 2011

even tussen uit


~~Blaveispiken~~~~~
Ik ben er weer.
Ik ben de afgelopen maanden geplaagd door vreselijke pijn aanvallen van mijn galblaas.
Ik ben er zo als gewoonlijk te lang mee doorgelopen.
Ik had al een tijdje last vooral in de nacht werd ik geplaagd door hevige pijn in de buik.
toch maar even langs de huisarts gegaan en die wist meteen wat er met me aan de hand was.
Door naar het ziekenhuis voor een echo ja hoor galstenen.
Ik was daar niet mee bekend ,en kon ook niemand uit mijn omgeving hiermee.
Ik werd ook niet meteen geholpen .
Gelukkig werd ik afgelopen donderdag opgenomen .
en lekker de volgende dag weer naar huis.
ik moet nog wel even rustig aan doen maar voel me nu al stukken beter.
ik word heerlijk verwent door mijn mannetje die nu ook lekker de hele week thuis is.
dat was dat nu heb ik ook nog even wat anders !!
Wie kan mij helpen.
ik ben al een paar weken mijn lijst kwijt met de mensen die ik volg :(
wat ik ook doe ik krijg ze niet meer terug.
Dus wie o wie kan mij helpen ik vind het vreselijk .
ik hoor het graag .
heel veel liefs Margarita


42 opmerkingen:

  1. Lieve Margarita....er zijn er meer...het ligt waarschijnlijk aan het blog...ik heb er ook last van en er verschijnen steeds meer berichten hierover..ook Ingthings melde dit vandaag....Beterschap en liefs...Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo fijn dat je er weer bent. Ik heb af en toe ook dat m'n lijst verdwijnt, maar dan ineens is 'ie er ook weer. Sorry, dat ik je niet verder kan helpen, maar ik zie bij de 1e reactie dat het vaker voorkomt.

    Herstelse, laat je lekker verwennen en groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. laat je maar lekker verwennen deze week door je man ,en snel weer helemaal beter worden
    Ik kan je niet helpen met je verloren lijst ik ben hem een paar mnd verloren en ben maar opnieuw begonnen ,
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maragarita,

    Eerlijk gezegd ben ik blij te lezen dat je inmiddels geholpen bent, want galstenen kunnen behalve lastig ook heel gevaarlijk zijn. Ik zal je een lang verhaal besparen maar elf jaar geleden kreeg ik door een grote galsteen die de afvoer van de alvleesklier verstopte een zware ontsteking aan de alvleesklier en was het achteraf kantje boord. Dus vandaar...

    En die lijst...ik heb geen idee en het zal er aan liggen hoe je die kwijt bent geraakt. Als je die lijst vanuit het onderdeel ontwerpen per ongeluk zelf hebt verwijderd, dan vrees ik dat je hem kwijt bent. Misschien kun je de blogger helpdesk benaderen?

    En eh...rustig aan hè, goed herstellen! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben ik blij dat je weer op je blog bent verschenen. Wat een toestanden. Gelukkig ga je weer de goede kant op.
    Die lijst? Volgens mij heeft blogspot soms vreemde kuren, maar meestal komt het vanzelf weer goed.
    Doe het svp rustig aan en van harte beterschap. knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Margarita

    Gelukkig dat je je nu alweer wat beter voelt. En fijn dat je man er is om je te steunen. Laat je maar lekker nog even verwennen.

    Ik heb ook geen idee hoe ik je kan helpen met je volgerslijst, heb het zelf (gelukkig) niet aan de hand gehad. Maar ik hoop dat het snel voor je oplost, want het lijkt mij ook niet zo leuk.

    Geniet van het zonnetje, hartelijke groetjes van Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk ben je rap weer de oude !
    Ik ken niemand in mijn dichte omgeving die hier mee te maken heeft gehad; maar weet wel dat de pijn nog lang kan naslepen. En dat het toch effe kan duren voor je er volledig van af bent. Heeft natuurlijk te maken met de grootte van de steen.

    En wat betreft je volgers kan ik je spijtig genoeg niet helpen.

    Ps: Hoe zet je die muziek op je plogje?


    Groetjes
    Eline DM*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel beterschap en laat je maar goed verwennen :)))

    lieve groet Brigitte(Zjietje)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Technisch ben ik niet zo.....dus tje....
    Wens je wel heel veel beterschap toe, laat je idd maar eens heerlijk verwennen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop dat je snel weer opknapt en nu van die pijnen verlost bent....prachtig huis heb je trouwens...beterschap...en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beterschap meis, lekker laten verwennen.

    Over je leeslijst, volgens mij kun je via DASHBOARD zien wie je leest?? Daar staat altijd een lange lijst met de blogs die jij volgt, plrbeer het eens....zal wel weer een foutje in blogger zijn, komt wel weer goed hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte beterschap en rustig aan maar!

    Groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is geen fijne ervaring. Gelukkig ben je er nu aan geholpen en kan het herstel beginnen. Ik hoop dat je je snel weer de oude zult voelen!
    Groetjes, Floortje
    P.s. geen goeie tips helaas van mij over wie je volgt...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Galstenen zijn een pijnlijke bedoening, weet ik van mijn schoonmoeder en een collega. Je bent trouwens snel geholpen, mijn collega heeft weken gewacht en is uiteindelijk naar België uitgeweken.
    Als je de lijst in je dashboard bedoeld, die zou eigenlijk niet zo maar mogen verdwijnen. Als hij vanzelf verdwenen is ligt het waarschijnlijk aan blogger. Ik kan die van mij trouwens gewoon zien in mijn dashboard. Ik gebruik trouwens Google Reader om blogs te volgen, ook erg makkelijk.

    Van harte beterschap!
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je er weer bent! Doe het lekker rustig aan en laat je maar fijn in de watten leggen.

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte beterschap!
    En je lijst heb ik geen oplossing voor helaas, hoop dat ie vanzelf weer terug komt en anders zul je opnieuw moeten beginnen...
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Veel beterschap gewenst! Pijnlijk en naar weet ik van mijn mams, rustig aan maar ;)
    Blog heeft soms kuren ook bij mij zijn mijn volgers soms foetsie, weg, maar later weer terug! Komt vast goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi...heel veel beterschap hoor !!! bedoel je je dashboard bloglijst ???? ...die is bij mij ook heel vaak weg.......en komt dan weer terug heel raar...en erg lastig !!! .......misschien de helpdesk vragen???....doe je rustig aan ! liefs van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat je, je weer beter voelt, dat is het voornaamste en nu eerst aansterken, dus rustig aan doen hoor!!
    Ja, die bloglijst, gebeurt vaker en hoe???? Misschien toch een idee om eerst de helpdesk bij blogger te raadplegen....

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OOh jee gelukkig ben je erachter gekomen wat je mankeert en eraan geholpen! goed uitzieken hoor! en weet je als je eens probeert om bij 'mijn profiel" onderaan bij jezelf op startpagina drukt misschien komt het dan wel in beeld. Als ik er bij jou op druk komt mijn profiel dashbord erop!
    Misschien werkt het.
    Succes hoor
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heee meisje wat erg dat moet volgens mij ontzettend veel pijn hebben gedaan... nou ik wens je heel veel beterschap doe het lekker rustig aan....
    met het andere kan ik je niet helpen ik heb meer verstand van stofferen hahahaha.... nee zonder gekheid ik heb helemaal geen verstand van het blog wezen ik ben blij dat ik de mijne zonder kleer scheuren opop heb gekregen ,,,
    xxviana

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel beterschap en laat je maar lekker in de watten leggen! Hopelijk kan je snel genieten van het lenteweer, het is zo heerlijk!

    XxLiefsxX

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beterschap, hopelijk voel je je snel weer de oude.
    Het zijn ellendige dingen, galstenen.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik miste je al even lieve Margarita, wat een toestand allemaal en wat fijn dat je je nu een stuk beter voelt.
    Ik kan je niet helpen met die lijst, ik heb er zelf geen problemen mee, maar weet niet hoe je dat moet oplossen.
    Nou lieve meis laat je maar heerlijk verwennen door manlief en doe rustig aan.
    Beterschap en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi goh wat een ellende wat zeer, gelukkig ben je er vanaf kun je ook niet mee doorblijven lopen
    knap maar goed weer op en rustig aan
    beterschap
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beterschap.
    Lekker uitrusten en je laten verwennen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  27. als je lijstje vanzelf is weggegaan zonder dat je iets gedaan hebt komt ie vanzelf wel weer terug:-) ik wens je beterschap!

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hoi Margarita,

    Ik ben zooooooooo dommmmm, sorry!!
    Dan stop ik nu met jaloers zijn op je mooie inrichting......
    Mooie foto's van een ander zijn huis trouwens hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik kan je niet helpen met de lijst,
    maar wil je wel van harte beterschap wensen!!
    Doe maar zoetjes aan en denk aan jezelf!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Очень нравится ваш блог!
    Все работы такие красивые!!!!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beterschap, doe maar lekker rustig aan. Blogger deed bij mij gisteren met foto's uploaden zo raar...heeft wel vaker kwaaltjes..
    Komt vast weer goed.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nog heel veel beterschap...maar ik lees dat je je al wat beter voelt gelukkig !!
    Ik kan je helaas niet helpen , heb daar weinig verstand van....
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. @ katje dank je wel voor je lieve berichtje.
    Maar de foto's zijn niet van mijn eigen huis hoor.
    er staat een naam onder de foto's en als je daar op klikt kom je op het blog waar de prachtige foto's vandaan komen.
    liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wens je van harte een heel voorspoedig herstel!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik kan me voorstellen dat je veel pijn gehad hebt, heb vaker gehoord dat dat heel pijnlijk kan zijn, gelukkig is je mannetje lekker thuis om je te vertroetelen!
    en ja over die blog lijst heb ik vaker gehoord, dus helaas kan ik je daarmee niet helpen. Ik volg je via feeds(dat is zo'n rood blokje bovenaan je balk) dat vink ik aan bij de websites die ik volg en krijg er gelijk updates van als er nieuwe logjes geplaatst worden, misschien iets voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  36. i love your pictures wow so beautiful and lampshades are they made from chicken wire?

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gelukkig, jouw volgers zijn er weer. Knuffff.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Margarita,

    Leuk dat je me volgt! Mooie site heb je.
    Mijn man heeft ook van die pijnen gehad zoals jij beschrijft. Dubbel van de pijn lag hij. Hoop dat jij spoedig ervan verlost zal zijn, dat wens ik je toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. We wensen je een snel herstel maar reken wel op 4 weken voor je weer de oude bent.
    Laat je lekker verwennen.
    We vinden jou blog heerlijk om eens leuke ideeen op te doen. Super

    groetjes de twins.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. O fijn dat je er weer bent meid! Ik maakte me stiekem al een beetje zorgen. Ik hoop dat je snel weer opknapt!
    Fijn weekend,
    liefs,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik lees je berichtje nu pas hier, sorry..
    Hè wat een vervelend nieuws, maar wat fijn dat je eraan geholpen kon worden. Ik hoop dat het al een heel stuk beter met je gaat en dat je ook al je blogs terug hebt die je volgde.
    Zorg goed voor jezelf!
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen