maandag 14 februari 2011

zo leuk

~~~~~~~~~potjes met gehaakte kleedjes~~~~~~~~~~

26 opmerkingen:

  1. Mooi,romantisch....

    Gaan we vanaf vandaag massaal aan het kleedjes plakken op onze lege potjes??:-)

    Bedankt voor je altijd leuke tips op andere blogs,het is weer eens iets anders dan in het vertrouwde kringetje....

    Groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inderdaad bedankt voor de tip
    ik ga het ook proberen !!
    Ziet er echt romantisch uit en
    dat met valentijnsdag !
    Lieve groetjes Joke en nog een
    fijne valentijnsdag !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh dit vind ik TE GEK!! Wat een idee!

    Liefs, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simpel maar erg leuk, gaat weer in het ideeënboekje!

    Fijne dag,
    Miranda ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hier zoveel gehaakte kleedjes liggen, mocht niet wat ermee te doen dan is dit wel een heel leuk idee.
    Bedankt voor de Tip!

    Fijne Valentijnsdag ♥
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk !!!!..Happy Valentine lieverd !!...love love love Ria................... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ...... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ... .... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ .....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy Valentines Day! These are wonderful.
    I believe they would be so romantic for my valentine dinner.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooo super leuk!! Ik heb ook nog een aantal van die kleedjes liggen gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schattig....hoe heb je die erop geplakt??

    Fijne valentijnsdag!!

    lieve groet Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee...ziet er super uit!

    Fijne Valentijnsdag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow wat is dat mooi!!! en wat schijnt het kaarslicht er ook mooi doorheen!!

    fijne valentijnsdag!
    lieve groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er romantisch uit zo op Valentijn,een erg leuk idee zeg,dat word potjes verzamelen.
    Je blog geeft mij veel inspiratie.

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend leuk! Ga direct mijn ogen open houden voor mooie kleedjes.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend mooi, hoe heb je ze opgeplakt, bij mij gaat zoiets altijd mis:)

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoor.
    Wat een idee weer.
    Fijne valentijns avond nog.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kan niet haken.....nu moet ik op zoek naar mooie kleedjes, want dit is zo leuk.
    Fijne valentijn. Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Margatita. Ik heb jou een award gegeven. Ik hoop dat je er blij mee bent en het accepteert. Wat het inhoudt, kun je op mijn blog lezen. Knuf, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel lief zo!!!

    Fijne valentijn, Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Margarita,

    Wat een superomantische potjes ...
    Geweldig idee met zo'n gehaakt kleedje erom heen.
    Het is in 1 woord BEELDSCHOON!

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie foto's en frutsels, ik heb genoten van de mooie gehaakte flesjes.
    Groetjes Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Qué románticos son.. bellísimos!!

    BeantwoordenVerwijderen