donderdag 17 februari 2011

Lief Labeltje

~~~~~~~stylizimo~~~~~~~~~~

22 opmerkingen:

  1. wat een mooie foto weer!
    & een heel lief labeltje ja!
    groetjes, mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Oh, wat schattig" zou ons kleinkind van 2 zeggen. En ik zeg haar na:"Oh, wat schattig!" Knuffel, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super schattig! Mooi simpel en prachtig van kleur.
    groetjes,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hola, Que lindas entradas realisas siempre1 este rosado transmite calma, saludos, Rose Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaa heel lief,ik maak ze zelf ook,heb pas bij de groothandel 1000 tags gekocht haha,fijne avond,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg om een label te voorzien van dit prachtige rose hartje.
    Ga je de knoopjes er ook nog op bewerken?
    Fijne avond, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo schattig dit labeltje....lekker roze, ik hou ervan!

    Liefs, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi van eenvoud Margarita.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk idee zeg, ik heb de afbeelding opgeslagen bij mijn ideeen, ik ga het zeker een keer proberen

    groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo simpel maar zo ontzettend schattig.

    P.ieternel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het toch heerlijk om van die mooie, kleine dingen te maken, de kunst van het weglaten:)

    Fijne avond,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig lief labeltje.
    Zelf gemaakt?

    Fijn weekend,
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoet! Makkelijk te maken, met groots effect...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thank you for featuring my tag :)
    Happy weekend to you!
    Hugs, Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk weer hoor crea bea goh wat heb je altijd leuke dingen
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi margarita je hebt van mij de award van liebster blog gekregen
    gefeliciteerd ermee en je mag hem weer doorgeven
    het is altijd zo mooi om bij jou te kijken
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je suis tout simplement amoureuse de ton blog...
    même si je suis si loin ...je me sens tout près
    Bises
    Betty♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Via via kwam ik op je blog, erg leuk met super leuke ideeen. Zo ook dit labeltje...echt schatje vooral die kleuren.

    Ik ga je volgen hoor!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog!! Zo kom ik via die link ook op jou blog, en wat zie ik een prachtige dingen hier!! Nostalgie...dat is volgens mij wel jou ding, prachtig ! Ga je zeker volgen en ben benieuwd naar je volgende projecten!!

    Lieve groet,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen