vrijdag 25 februari 2011

Gehaakt Eitje

Bettys blogbox

44 opmerkingen:

  1. Wat een schatje zeg en het sluit zo mooi aan!

    Fijn weekend Margarita! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar haar blog. Heb je een link voor mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat en dotje!!!! Ik kom binnenkort eens op je blog snuffelen
    Voor nu een fijn weekend en ik ga je volgen :))

    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er prachtig uit... ik kan alleen niet op de link klikken.. wil je hem nog even nasturen?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch een geweldige speurneus.
    Leuk dit eitje.

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuk idee!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohh wat lief!!!

    fijn weekend,
    lieve groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent en blijft met STIP mijn nummer 1 ;0)
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje zeg! Super!

    Fijn weekend Margarita

    Liefs, Veronique x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dit is lief, wat een leuk idee.
    Aan het haken dan maar weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi wat leuk heb je dat zelf gehaakt wat goed
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very beautiful....love your egg with his crocheted dress!!!

    Have a nice weekend,
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een geweldige blog Margarita!!
    groetjes van Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dat is geweldig , lijkt wel moeilijk.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja dit eitje zit mooi ingesloten. Prachtig. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooh wat een prachtig eitje!
    Zo lief!! Wat een idee!

    Fijn weekend!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier wordt ik helemaal stil van, wat sereen en mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig, prachtig ei...fijn weekend, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful, beautiful blog!
    So glad I stopped by today!
    I am your newest follower and grateful.
    deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I really love your blog... Inspiration pure!!!
    With best regards
    Astrid
    station88

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig!

    Wat ontzettend leuk om je blog te ontdekken... ik blijf hier nog even rondsnuffelen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goeiemorgen Margarita,
    Via Marianne van de digital bakery op jou site beland, geweldig leuk blog, zo gezellig en sfeervol.Het eitje is geweldig voor Pasen.
    Kom je ook eens op mijn blog kijken?
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk. Ik ben met stenen bezig, maar eitjes met een gehaakt jasje zijn nog veel leuker.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. estou sempre olhando seu blog amo sua sensibilidade,sua delicadesa,obrigada por tantas coisas maravilhosas é o apse da simplicidade beijos,seja tão feliz quanto me faz vendo suas coisinhas.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. apesar de eu não saber ler uma linha do que voce escreve e tambem não sei nem sua nacionalidade mas fico aqui encantada com cada figura que vejo sua,obrigada

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hee Margatia,
    gaat het wel goed met je? Ik mis je postjes.
    Liefs,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoe gaat het met je? Ik mis je!!!!! Knuff, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi, I love your blog, if you want to pass by my blog to leave you a gift. Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooooh, wat schattig! Hopelijk gaat iemand het patroontje vertalen...;)

    BeantwoordenVerwijderen