donderdag 20 januari 2011

P♥sen

Klik hier voor bron foto

13 opmerkingen:

  1. Ow wat is dit schattig,op zoiets word je toch verliefd,ik ben ook al aan het denken over paas/lente sfeer in huis,dank je wel voor je lieve woorden op mijn blog,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi sereen stilleven! Vanaf nu ga ik m'n lege eieren maar bewaren denk ik. Mooie vondst weer hoor. Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh....wat ziet dat er mooi uit.....krijg zo al zin in Pasen hihi.
    Fijn weekend Margarita.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi margarita ja ik heb dezelfde link als jou gebruikt ik probeerde net zelf ook weer maar kan ze niet vinden en die van gisteren met soda en die andere kan ik ook niet weer vinden
    ik ga weer zoeken mocht ik ze vinden dan hoor je het gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JIJ BENT VROEG!!
    PASEN IS NOG VER WEG.
    MAAR HET IS WEL LEUK!

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is so cute and sweet! great idea.

    blessings

    barbara jean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi margarita heb je het al gevonden
    die site verandert de hele tijd ik kan die anderen van soda ook niet weer vinden ik heb ze opgeslagen maar het afdrukken lukt niet
    ik ga vandaag weer zoeken
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is dit leuk, ik ga dit zeker een keer doen.
    groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Stipje
    het word weer eens tijd dat ik je bedank voor al de mooie blogs die je voor ons uitzoekt ,dus dank je wel
    fijne week ,groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A wonderful photo, that white rose inside the egg shell!

    Groetjes vanuit Duitsland
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen