woensdag 5 januari 2011

♥ Katies Rose Cottage ♥


16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige blog!!! Ik ga haar volgen.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weeral prachtige creaties. Ik ben zot van kantjes en hartjes en verzamel deze ook tot wanhoop van mijn man. Maar ja ik ben een romantische ziel en kom daar ook voor uit ;)
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb het je al vele malen vertelt maar ohhhh wat ben ik altijd blij met al dat moois wat jij voor ons vind op dat grootte grootte/net. ik wens jouw en je gezin al het goeds en moois voor het nieuwe jaar en dat we nog heel lang van jouw mooie blogjes mogen genieten, liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful, beautiful... and a happy new year to you!

    Helle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely blog!
    Just love the pictures:))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij speurt voor ons naar echt geweldig leuke dingen en blogs,weer één om te volgen en o ik heb al zo'n lijst met mooie blogs.
    bedankt voor al die mooie dingen war je mij van laat mee genieten.

    mvg Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh....dit is weer zo prachtig lieve Margarita. Bedankt dat je dit weer allemaal met ons wilt delen.
    Ik was gisteren nog vergeten te zeggen dat ik je Header ook zo mooi vind.
    Fijne avond.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohh wat een heerlijke tinten..zo dromerig lief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat lief, ik zie het nu pas..echt heel lief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo heerlijk om naar al dat moois te kijken.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi, I've been following your blog for a while now and love it. You are always so inspiring. I'm doing some posts this week about my favourite Nordic style blogs and wondered if I could do one on you, using a couple of your photographs?

    Regards, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie foto's... wat zie ik weer veel moois, die snoezige hartjes van muzieknotenpapier... prachtige knoopjes en kant. Het sfeervolle eraan vind ik ook al die verschillende wittinten bij elkaar. Héél mooi.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love these pretties!
    Please come share this at:
    www.ladybugswithzoi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. un superbe univers de douceur a suivre avec plaisir
    douce soirée
    rose

    BeantwoordenVerwijderen